اخبار داغ

طلاب کهگیلویه و بویراحمدی دوشادوش نهادهای خدمت‌رسان در زلزله سی‌سخت+تصاویر

طلاب کهگیلویه و بویراحمدی دوشادوش نهادهای خدمت‌رسان در زلزله سی‌سخت+تصاویر
مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت گروه های جهادی طلاب و روحانیون برای کمک رسانی به این شهر اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیزاده، مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت گروه های جهادی طلاب و روحانیون برای کمک رسانی به این شهر اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت الاسلام علیزاده افزودند: پنج گروه جهادی هم اکنون در شهر سی سخت مشغول به فعالیت هستند، که تعداد آنها ۲۰۰ نفر است و این افراد در کارهای مختلف از جمله پخت و توزیع غذا، تخلیه اسباب و اثاثیه منازل، آوار برداری منازل و مشاوره به زلزله زدگان مشغول به فعالیت هستند.

,

وی  ادامه داد: همچنین چندین موکب از طرف سازمان بسیج طلاب و روحانیون در شهر سی سخت به مردم خدمات رسانی می کنند.

,

مسئول بسیج طلاب استان در پایان گفت: گروه‌های جهادی طلاب از شهرستان های مختلف استان و دیگر استانها برای خدمت رسانی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرده اند، با توجه به اینکه ۷۰ درصد از منازل شهر قابل سکونت نیستند و با کمبود مکان برای استقرار آنها مواجه هستیم قرار هست که در روزهای آینده جایگزین گروه‌های فعلی شوند و ان‌شاالله طلاب و روحانیون جهادی تا پایان در خدمت مردم زلزله زده شهرستان دنا و شهر سی سخت خواهند بود.

,

 تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه