اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

فعالیت ۷۰۸ زن کارآفرین در لرستان/ ۱۵ واحد تولیدی راه‌اندازی شد

فعالیت ۷۰۸ زن کارآفرین در لرستان/ ۱۵ واحد تولیدی راه‌اندازی شد
پرویزپور با اشاره به فعالیت ۷۰۸ زن کارآفرین در لرستان، گفت: با شیوع کرونا برخی از مشاغل کارآفرینی در استان دچار خسارت شد که با تلاش‌های صورت گرفته ۱۵ واحد تولیدی در لرستان مجدد فعال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید پرویزپور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل داده اند و به دلیل دارابودن توانایی های لازم، در تولید و اقتصاد می توانند نقش برجسته و ممتازی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: برای شکوفایی و رشد خلاقیت و ایده های بانوان کارآفرین نیاز است که شرایط و بستر لازم برای این افراد فراهم شود تا بتوانند در مسیر فعالیت، موفق شوند.
,
 
,
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به اینکه ۷۰۸ زن کارآفرین در استان فعالیت دارند، عنوان کرد: این بانوان در بخش های مختلف هنری، خیاطی، تولیدی، مواد غذایی، خشکبار و سایر فعالیت ها حضور دارند که در دو بخش شهری و روستایی مشغول به کار هستند.
,
 
,
پرویزپور با اشاره به خسارت کرونا در بخش کارآفرینی بانوان بیان کرد: با شیوع کرونا برخی از مشاغل کارآفرینی در استان دچار خسارت شده و فعالیت آنها تعطیل شد که با تلاش های صورت گرفته ۱۵ واحد تولیدی در استان مجدد فعال شد و با فعالیت مجدد، بالغ بر ۳۰۰ نفر مشغول به کار شدند.
,
 
,
وی بررسی مسائل و مشکلات زنان کارآفرین را ضروری دانست و گفت: این بانوان علیرغم اینکه برای تعداد زیادی از بانوان سرپرست خانوار ایجاد اشتغال کرده اند ولی با مشکلاتی همراه هستند که عمده مشکلات آنها بیمه ای بوده و قرار است طی جلسه ای این مشکلات مطرح و برای حل آنها اقدام شود.
,
 
,
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خاطرنشان کرد: بسیاری از بانوان شاغل در این کارگاه های تولیدی زنان سرپرست خانوار هستند که با تلاش و فعالیت، چرخ یک زندگی را می چرخانند و می توانند در تولید و اقتصاد، تحول ایجاد کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه