اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد؛

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در شرایط زلزله کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در شرایط زلزله کهگیلویه و بویراحمد
حسین جنتی در تشریح جزئیات طرح اقدام ملی مسکن گفت: هر ساختمان تخریبی در زلزله سی‌سخت مشمول پرداخت خسارت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس طرح اقدام ملی مسکن با هدف افزایش تولید مسکن، کاهش قیمت واحدهای مسکونی و خانه‌دار شدن مردم توسط دولت طراحی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

متراژ هر واحد مسکونی در استان حدود ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع خواهد بود،تسهیلات بانکی هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد و آورده شخص علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص  اجرای طرح مسکن ملی در این استان گفت: اجرای این طرح در شهرستان های مختلف استان آغاز شده است.

,

پژمان نیک اقبالی افزود: در شهرهای گچساران، دهدشت و سی سخت طبقه هم کف تمام شده و به طبقه دوم رسیده و در شهرهای لیکک و چرام زمین آماده شده اما متقاضی وجود ندارد.

,

با وقوع زلزله موضوعات مختلفی پیرامون طرح اقدام مسکن ملی مطرح می شود، از جمله اینکه واحدهای ساخته شده در طبقه هم کف در مناطق زلزله زده مانند سی سخت در چه وضعیتی هستند و در شرایطی که بسیاری از خانه‌های مسکونی در اثر این حاثه دچار تخریب یا دچار آسیب شده اند، طرح ملی مسکن ملی چه وضعیتی خواهد داشت و آیا واحدهای خسارت دیده در اثر زلزله مشمول پرداخت خسارت خواهد شد یا خیر؟

,

در همین رابطه حسین جنتی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن گفت: طرح اقدام ملی مسکن در شرایط حاضر فعال و در حال انجام کار است.

, صبح زاگرس,

مدیرکل بنیاد مسکن با بیان اینکه اگر در اثر زلزله واحدهایی دچار خسارت شده باشند، مشمول پرداخت خسارت خواهند شد، عنوان کرد: هر ساختمان تخریبی در اثر زلزه مشمول پرداخت خسارت خواهد شد.

,

این مسئول در ادامه به گلایه شهروندان دهدشتی طرح اقدام ملی مسکن پرداخت و گفت: دستگاه های خدمات رسان موظف و ملزم به خدمات رسانی در حوزه آب و برق گاز هستند در غیر این صورت مرتکب تخلف شده اند، در همین راستا پیگیری‌هایی از دستگاه های خدمات‌رسان صورت گرفته است، اما متاسفانه دستگاه‌های خدمات رسان برای انشعابات آب، برق، گاز همکاری نمی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه