اخبار داغ

تا این لحظه 53 تخته پتو اهدا شده است

کمک مردم محروم شهرستان خاتم به زلزله‌زدگان سی‌سخت+عکس

کمک مردم محروم شهرستان خاتم به زلزله‌زدگان سی‌سخت+عکس
مردم روستای چاهک از توابع شهرستان خاتم با اهدای 53 تخته پتو به زلزله‌زدگان سی‌سخت کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، شامگاه 29 بهمن ماه بود که زمین‌لرزه 5.6 ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین درست در مجاورت شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

پس از این اتفاق، بسیاری از منازل مردم این شهر ویران و برای اسکان مجبور به استفاده از چادر در این شرایط سخت زمستانی که در برخی از روزها دمای هوا به زیر صفر نیز می‌رسید شدند.

,

مردم ایران در اقصی نقاط کشور هر آنچه در توان داشتند برای کمک به مردم سی‌سخت اهدا کردند تا بتوانند مرهمی بر آلام این مردم در شرایط کنونی باشند.

,

, ,

همدلی و همراهی مردم فقط به شهرهای پرجمعیت و متمول خلاصه نمی‌شود و در این بین حتی روستائیان هم بیکار ننشسته و برای کمک به مردم زلزله‌زده سی‌سخت دست به کار شدند.

,

هر چند مردم روستای چاهک شهرستان خاتم خودشان با محرومیت‌های زیادی مثل نبود امکانات آموزشی، بهداشتی، خدماتی و ... مواجه‌اند اما سعی کردند تا هر آنچه دارند را برای یاری‌رسانی به مردم زلزله‌زده اهدا کنند.

,

روستائیان چاهک تا این لحظه 53 تخته پتو را جمع‌آوری و در تلاش هستند تا با اهدای این پتوها، گرمابخش چادرهای اسکانی باشند که در این روزهای برفی و سرد به سرپناهی برای مردم سی‌سخت تبدیل شده است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه