اخبار داغ

همیشه وقت کم داریم

کربکندی: عدالت در جام حذفی رعایت نمی شود/ ذوب آهن و استقلال قرعه سختی دارند

کربکندی: عدالت در جام حذفی رعایت نمی شود/ ذوب آهن و استقلال قرعه سختی دارند
مربی و پیشکسوت فوتبال گفت: عادلانه نیست یک تیم لیگ برتری در جام حذفی 5 بازی انجام بدهد و سهمیه مستقیم بگیرد و یک تیم 30 هفته در کوران لیگ بازی کند و سهمیه پلی آف بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کربکندی مربی و پیشکسوت فوتبال، در پاسخ به این پرسش که آیا عادلانه است که یک تیم لیگ برتری در جام حذفی 5 بازی انجام بدهد و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا بگیرد و یک تیم 30 هفته در کوران لیگ بازی کند و سهمیه پلی آف بگیرد، عنوان کرد: واقعاً‌ انصاف نیست. این یک سهمیه بی زحمت تری است که تیم ها می توانند به جام باشگاه های آسیا راه پیدا کنند؛ اما این بدعتی است که چند سال گذاشته شده. حتی در داخل کشورمان هم به نظرم با یک بازی حذف شدن، بدون بازی رفت و برگشت انصاف نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کربکندی، تصریح کرد: اگر بازیها به شکلی بود که رفت و برگشت صورت می گرفت و سهمیه کلی به ما می دادند و 4 تیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود می کرد، شاید عدالت بیشتری رعایت می شد؛ اما چند سال است که به این شکل بازی می کنیم.

,

این مربی فوتبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، خاطرنشان کرد: در قرعه کشی 10 تیم لیگی به هم برخورد کردند؛ یعنی در مرحله اول 5 تیم لیگ برتری حذف می شوند. 6 تیم به تیم های دسته یک خوردند. هرچند شگفتی ها می تواند در این مسابقات باشد؛ اما به طور معمول این تیم ها شانس بیشتری برای اینکه از مرحله اول عبور کنند را دارند.

,

وی نیز درباره قرعه ها و بازیهای سخت اظهار داشت: در این مرحله به نظرم شهرخودرو و ذوب آهن؛ پیکان و استقلال و نیز سایپا و نساجی بازیهای سختی داشته باشد. نبود تماشاگر بالاخره از کیفیت بازیها کم کرده است.

,

کربکندی در پاسخ به این سوال که به نظر شما رفت و برگشت کردن بازیها با توجه به فشردگی بازیها در ایران امکان پذیر است، تصریح کرد: ما همیشه وقت کم داریم. قبلاً باشگاه هایمان به هر 4 روز یکبار بازی کردن معترض بودند؛ اما با توجه به اینکه تمام دنیا به این شکل بازی می کنند، باشگاه هایمان پذیرفته اند. رفت و برگشت کردن بازیها سخت است؛ اما عدالت بیشتری را می توان رعایت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه