اخبار داغ

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان:

۲ پروژه خیرساز در ازنا به بهره‌برداری رسید/ توزیع ۲۰۰ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان

۲ پروژه خیرساز در ازنا به بهره‌برداری رسید/ توزیع ۲۰۰ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان
همتی گفت: ۲ پروژه خیرساز در ازنا به بهره‌برداری رسید، همچنین ۷ پروژه دیگر در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر همتی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به همت خیرین، دو پروژه icu بخش قلب بیمارستان امام علی(ع) و یک پروژه دیگر در بخش اورژانس همین بیمارستان با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: همچنین یکی از خیرین با اهدای ۲۰۰ میلیون تومان برای بلوک زایمانی در بیمارستان شهرستان ازنا اقدام کرد.
,
 
,
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان با اشاره به اینکه هفت پروژه خیرساز در دست اقدام است، عنوان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز، دورود، ازنا، الشتر و بروجرد در دست ساخت بوده که درصد پیشرفت آنها متفاوت است ولی خیرین برای تکمیل این پروژه ها همکاری لازم را دارند.
,
 
,
همتی تصریح کرد: طی روزهای اخیر نیز بخش دیالیز بیمارستان الشتر توسط یکی از خیرین با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که این پروژه ظرف مدت سه ماه آماده بهره‌برداری شد.
,
 
,
وی با اشاره به کمک خیرین در ایام کرونا، خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا خیرین در راستای کمک مومنانه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدامات بسیاری انجام داده‌اند که توزیع ۲۰۰ میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان یکی از اقدامات خیرین سلامت طی چند روز گذشته بوده است.
,
 
,
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان خاطرنشان کرد: محموله دیگری از کمک‌های خیرین سلامت نیز به‌زودی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه