اخبار داغ

روابط عمومی سازمان انتقال خون اعلام کرد؛

اهدای خون فوتبالی ها به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند

اهدای خون فوتبالی ها به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند
روابط عمومی سازمان انتقال خون از همه فوتبالیست ها و فوتبال دوستان دعوت کرد تا به یاد دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران علی انصاریان و مهرداد میناوند، در مراکز اهدای خون حضور یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، پویش اهدای خون خانواده بزرگ فوتبال ایران به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند از ۸ تا ۲۵ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود. اعداد ۸ و ۲۵ برگرفته از شماره پیراهن این دو فوتبالیست سرشناس کشور است که چندی قبل با فاصله اندک یکی پس از دیگری در اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان باختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سازمان انتقال خون ایران در تلاش است تا در قالب پویش «اهدای خون فوتبالی ها» ضمن جلب مشارکت خانواده فوتبال ایران همچون فوتبالیست‌ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، هواداران و دوستداران این ورزش مردمی به کار انسان دوستانه اهدای خون برای نجات جان بیماران، یاد و نام مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند چهره‌های فقید فوتبال ایران را زنده نگه دارد.
,
 
,
روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران امیدوار است جامعه بزرگ فوتبال در سراسر کشور با استقبال از این کار زیبا و خیرخواهانه صحنه‌هایی ناب از انسانیت و مهرورزی را رقم زنند تا لبخند و دعای خیر بیماران نجات یافته با اهدای خون، آرام بخش روح دو جوان سفر کرده فوتبال ایران باشد.
,
 
,
هرساله در واپسین روزهای سال و آستانه‌ی سال نو آمار اهدای خون کاهش می‌یابد و این در حالی است که نیاز به خون همیشگی است و ادامه حیات و نجات جان بسیاری از بیماران در گرو وجود ذخایر خون کافی و سالم در مراکز انتقال خون سراسر کشور است.
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه