اخبار داغ

پیگیری‌ها نتیجه داد؛

رفع یک مشکل در حوزه درمان/ راه‌اندازی مجدد سی تی اسکن بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

رفع یک مشکل در حوزه درمان/ راه‌اندازی مجدد سی تی اسکن بیمارستان شهدای سرپل ذهاب
مشکلات دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدای سرپلذهاب پس از انتشار گزارشی در این خصوص مرتفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، در روزهای گذشته بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدای شهرستان سرپلذهاب مدتی دچار نواقصی شد و امکان ارائه خدمات به بیماران فراهم نبود. این مشکل علاوه بر افزایش خطر تجمع بیماران در شرایط موج چهارم کرونا، دغدغه هایی از جنبه مالی و ایاب و ذهاب به مراکز استانی برای بیماران به وجود آورد. (چندی پیش در گزارشی به این موضوع اشاره شد).

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز، , (چندی پیش در گزارشی به این موضوع اشاره شد),

از آن جهت که بیمارستان شهدای شهرستان سرپلذهاب ثقل درمانی برای دیگر بیماران شهرستان های همجوار بوده، ایجاد این مشکل و عدم خدمات دهی در بخش سی تی اسکن، مردم را نگران و مطالبه گر از مسئولین کرده بود.

,

اما پس از گذشت چند روز از انتشار گزارش، خبرها حاکی از آن است که این مشکل در سرپلذهاب حل شده است.

, گزارش،,

 اعتبار هزینه شده برای راه اندازی مجدد این دستگاه مبلغی بالغ بر ۴میلیارد ریال بوده است

,  اعتبار هزینه شده برای راه اندازی مجدد این دستگاه مبلغی بالغ بر ۴میلیارد ریال بوده است,  اعتبار هزینه شده برای راه اندازی مجدد این دستگاه مبلغی بالغ بر ۴میلیارد ریال بوده است,

 نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز گفت: سی تی اسکن بیمارستان شهدا شهرستان سرپل ذهاب با توجه به پیک سوم کرونا در شهرستان دچار نقص جدی شد که با تدابیری که در این خصوص با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بعمل آمد از هفتم اسفندماه مصادف با ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) راه اندازی مجدد شد.

,

 وی در ادامه تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای راه اندازی مجدد این دستگاه مبلغی بالغ بر ۴میلیارد ریال بوده است. 

,

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: راه اندازی مجدد دستگاه سی تی اسکن جزو خواسته های به حق مردم شهرستان سرپلذهاب بوده که به لطف خداوند متعال و توجه مسئولین شاهد راه اندازی مجدد آن هستیم.

,

 امام جمعه سرپل ذهاب از پیگیری مسئولان تقدیر کرد

,  امام جمعه سرپل ذهاب از پیگیری مسئولان تقدیر کرد,  امام جمعه سرپل ذهاب از پیگیری مسئولان تقدیر کرد,

  امام جمعه سرپل ذهاب در این راستا در گفتگو با خبرنگار بازی دراز از اقدامات و تلاشهای فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای رفع مشکلات بخش سی تی اسکن بیمارستان تقدیر کرد.  

,

حجت الاسلام فاطمی نسب رفع مشکل بخش سی تی اسکن بیمارستان شهداء را در بهداشت و درمان شهرستان مهم دانست و گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و وجود احتمال شروع پیک چهارم بیماری در شهرستان رفع مشکل دستگاه سی تی اسکن بیمارستان می تواند در خدمات دهی به مردم بسیار مهم باشد و از تحمیل هزینه های اضافی به مردم جلوگیری خواهد کرد.  

,

وی همچنین از اقدام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و لطف و مساعدت مدیریت دانشگاه نسبت به بیمارستان شهرستان و توجه خاص به مطالبات مردم تقدیر کرد.  

,

گفتنی است شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه