اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد شیعه و سنی است/ واکنش علمای اهل سنت به موقع بود

دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد شیعه و سنی است/ واکنش علمای اهل سنت به موقع بود
آیت‌الله توکل با اشاره به اینکه واکنش اخیر علمای اهل سنت هم بسیار به موقع بود، گفت: دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد شیعه و سنی است که باید به او نشان دهیم با این خیمه شب بازی ها نمی تواند اتحاد مسلمانان را از بین ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان و هدف دشمنان از این مسائل، اظهار داشت: در اماکن و شهرهایی که اهل سنت حضور دارند هر اتفاقی رخ می دهد یک اتفاق و امر هدفمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد:از اتحاد و همبستگی شیعه و سنی دشمنان بسیار ضرر کرده اند و هر چه این اتحاد قوی تر شود دشمن نا امید تر خواهد شد.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن باتمام توان سعی در ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی دارد، گفت: دشمنا در تلاش است با موضوعات مختلف کار کند تا یا شیعه حساس شود و یا اهل سنت حساس شوند تا موجب ایجاد درگیری و از بین رفتن اتحاد شود.

,

وی اضافه کرد: هم عقل و هم شرع و هم عرف می گوید وقتی در این گونه اماکن عده ای دست به چنین کارهایی می زنند باید تمام افکار عمومی شیعه و سنی آرام باشند و اتحاد را برهم نزنند بلکه اخوت را سنگین تر، عمیق تر و بیشتر کنند و دنبال این باشند که چه کسی دست به این اقدام زده است.

,

آیت الله توکل با اشاره به  اینکه اطلاعات باید وارد میدان شود و سرنخ ها را پیدا کند، خاطرنشان کرد: برای اینکه دشمن در این عرصه ناامید تر شود باید جلسات مشترکی بین شیعه و سنی برگزار شود تا اتحاد قوی تر شود و به دشمن نشان دهند که این خیمه شب بازی ها اتحاد ما را از بین نمی برد.

,

وی ابراز داشت:واکنش اخیر علمای اهل سنت هم بسیار به موقع و بسیار عالی بود. باید برای قوی تر شدن اتحاد بین شیعه و سنی اقدامات مناسبی انجام شود تا دشمن همچون گذشته شکست بخورد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه