اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی آذریابجان‌شرقی؛

مرغ ممنوع الخروج شد!/ تامین نهاده دامی‌با ارز دولتی

مرغ ممنوع الخروج شد!/ تامین نهاده دامی‌با ارز دولتی
رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از ممنوعیت خروج مرغِ بدون مجوز از این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، التهاب در بازار به ویژه در بازار مرغ و تخم مرغ در ماه‌های گذشته و با توجه به مشکلات تامین نهاده‌های دامی‌باعث افزایش قیمت بی سابقه در این بازار شده بود. اگرچه در هفته‌های اخیر این التهابات کم شده اما هر از گاهی بازهم قیمت‌ها دچار نوسان شده و مردم را دچار نگرانی می‌کند. آذربایجان‌شرقی که جز تولیدکنندگان و صادرکنندگان مرغ و تخم مرغ بوده نیز از این التهابات بی نصیب نبوده و به همین دلیل روز گذشته طی مصوبه‌ای خروج مرغ از استان ممنوع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اکبر فتحی در گفت‌وگو با آناج در خصوص مصوبه ممنوعیت خروج مرغ از استان اظهار داشت: ممنوعیت خروج به این معنا نیست که کلا مرغ به خارج از استان فرستاده نمی‌شود بلکه باید خروج مرغ از آذربایجان‌شرقی برای جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها با مجوز صورت گیرد.

,

وی با اشاره به استفاده برخی‌ها از افزایش قیمت‌ها گفت: با توجه به اینکه خروج مرغ از استان بدون مجوز مشکلی نداشت برخی‌ها مرغ را از استان خارج و به استان‌هایی که قیمت بیشتری داشتند، می‌بردند که همین مساله باعث می‌شد قیمت مرغ در بازار ما و دیگر استان‌ها به هم ریخته شود و به همین دلیل ممنوعیت خروج مرغ بدون مجوز مصوب شد.

,

رئیس جهاد کشاورزی استان در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تامین نهاده‌های دامی‌حل شده است یا خیر عنوان کرد: خوشبختانه تمام نهاده‌های دامی‌با ارز دولتی تامین شدند و نباید قیمت مرغ بیش از قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه