اخبار داغ

جیب خالی مردم گشادتر از کفش‌های عمونوروز؛

پشت پای قیمت کفش در یزد به مشتریان تماشاچی!/کاهش ۹۰درصدی قدرت خرید یزدی‌ها در بازار کیف و کفش

پشت پای قیمت کفش در یزد به مشتریان تماشاچی!/کاهش ۹۰درصدی قدرت خرید یزدی‌ها در بازار کیف و کفش
در سالی که گذشت تنها چیزی که چندان تغییر قیمت نداشت قیمت کیف و کفش بود که در آستانه نوروز با افزایش قیمت ناگهانی روبرو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، با فرارسیدن عید نوروز ایرانی با خرید پوشاک، کیف و کفش خود را برای شروع سال جدید آماده می کنند و بازار با جنب و جوش مردم نیز رنگ و حال دیگری به خود می گیرد .این عادت و جنب و جوش بازار به شرطی زیباتر می‌‌شود که امکان خرید اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب نیز وجود داشته باشد تا همه اقشار جامعه بتوانند مایحتاج ضروری خود را از بازار شب عید تهیه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این راستا بازار کیف و کفش یزد این روزها حال و هوای خاصی دارد اما متاسفانه امسال به‌خاطر نامناسب بودن وضعیت اقتصادی  بازار خرید و فروش محصولات بی‌رونق شده است حتی صنعت کیف و کفش که از صنایع قدیم کشور است از کسادی و بی‌رونقی رنج می‌برد و مردم به دلیل کاهش قدرت خرید و نقدینگی استقبال خوبی‌ از آن ندارند.

,

, ,

***مشتریانی که تنها برای تماشا می آیند!

, ***مشتریانی که تنها برای تماشا می آیند!, ***مشتریانی که تنها برای تماشا می آیند!,

این روزها همه قشری در بازار دیده می‌شوند اما چهره نگران پدرها از هر قشر دیگری بیشتر به چشم می خورد و از رونق بازار تنها آنچه به چشم می خورد ازدحام جمعیت است و بس!

,

از یک سو اوضاع کاسبی‌ها ظاهرا خیلی از کسبه‌ها را راضی نکرده و مغازه‌دارهای بازار معتقدند مردم بیشتر برای تماشا می‌آیند و سویی دیگر قیمت ها برای مشتریان ناباورانه است و با شنیدن قیمت‌ها از خرید منصرف می‌شوند.

,

***افزایش قیمت کفش با قدرت خرید مردم ناسازگار است

, ***افزایش قیمت کفش با قدرت خرید مردم ناسازگار است, ***افزایش قیمت کفش با قدرت خرید مردم ناسازگار است,

جلال آقا جعفری ها رئیس اتحادیه کیف و کفش یزد در گفتگوبا خبرنگار یزدرسا، در خصوص آخزین وضعیت بازار کیف و کفش در آستانه سال جدید اظهار کرد: در سالی که گذشت تنها چیزی که چندان تغییر قیمت نداشت همین بازار کیف و کفش بود که در مدت اخیر با افزایش قیمت ناگهانی روبرو شد.

,

, ,

وی با بیان اینکه افزایش قیمت کفش با قدرت خرید مردم ناسازگار است افزود: از یک سو برای مشتری قابل قبول هم نیست که به یکباره با چنین افزایش قیمتی روبرو شود و از سویی دیگر این افزایش قیمت نیز دست فروشنده نیست و به گرانی مواد اولیه تولید برمی گردد.

,

آقا جعفری ها با تاکید بر اینکه گرانی، جز کسادی بازار چیزی عاید فروشنده نمی کند گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی، معیشت اولویت اول مردم است و کیف و کفش شاید اصلا در اولویت های خرید مردم هم نباشد و این وضعیت در حالی است فروشندگان کیف و کفش در ایام نوروز پارسال با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بازار به شدت دچار خسارت و ضرر شدند.

,

 

,

***کاهش 90درصدی قدرت خرید مردم دربازار کیف و کفش

, ***کاهش 90درصدی قدرت خرید مردم دربازار کیف و کفش, ***کاهش 90درصدی قدرت خرید مردم دربازار کیف و کفش,

وی با بیان اینکه قدرت خرید مردم در بازار کیف و کفش به یک دهم کاهش پیدا کرده است گفت: همینکه امسال اجازه فعالیت به فروشندگان داده شده هر چند که تعداد مشتری هم به شدت کاهش پیدا کرده است، باز از بار روانی بازار کم می کند و فروشندگان مجبوراند نسبت به سال گذشته به همین شرایط راضی باشند.

,

رئیس اتحادیه کیف و کفش یزد ضمن تشکر از همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت با صنف کیف و کفش ابراز کرد: با توجه به اینکه تولیدی کیف و کفش در یزدمختصر است و اکثر جنس بازار از مشهد، تبریز و تهران تامین می شود، توصیه کردیم فروشندگانی که هنوز اجناس سال قبل را در انبار دارند با قیمت مناسب و متعادل عرضه کنند تا هم بازار از رونق نیافتد و هم اجناس فروشندگان بفروش برسد.

,

, ,

 

,

هر چند کسبه و بازاریان در یکسال اخیر با کسادی بازار دست و پنجه نرم می کنند اما آنچه مشخص است اینکه با افزایش گرانی ها، و عدم تغییر در میزان عرضه و تقاضا، این کسادی کمتر که هیچ بیشتر هم می کند پس شکی نیست رونق بازار عید امسال در کمار محدودیت ها در گروه همراهی بیشتر خود فروشندگان است که حداقل اجناس قبلی خود را با قیمت حقیقی و مناسب به دست مشتری بدهند.

, هر چند کسبه و بازاریان در یکسال اخیر با کسادی بازار دست و پنجه نرم می کنند اما آنچه مشخص است اینکه با افزایش گرانی ها، و عدم تغییر در میزان عرضه و تقاضا، این کسادی کمتر که هیچ بیشتر هم می کند پس شکی نیست رونق بازار عید امسال در کمار محدودیت ها در گروه همراهی بیشتر خود فروشندگان است که حداقل اجناس قبلی خود را با قیمت حقیقی و مناسب به دست مشتری بدهند.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه