اخبار داغ

نماینده خرم‌آباد:

دشمن از هر فرصتی برای ضربه به اسلام استفاده می‌کند/ اولویت دولت معیشت مردم و ایجاد اشتغال در مناطق محروم باشد

دشمن از هر فرصتی برای ضربه به اسلام استفاده می‌کند/ اولویت دولت معیشت مردم و ایجاد اشتغال در مناطق محروم باشد
ویسکرمی با بیان اینکه بیشترین مشکل مرزنشینان اشتغال و معیشت است، گفت: رسیدگی به مشکلات مناطق محروم بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات، ایجاد اشتغال برای تامین معیشت مردم است، به طوری که توصیه و سیره حضرت علی(ع) و پیامبر(ص) هم اینگونه بود که نسبت به فقرا و کسانی که ضعیف هستند توجه ویژه ای شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به اینکه باید اقدامات مثبتی صورت گیرد که مردم از بیراهه حرکت نکنند، افزود: در بودجه 1400 معافیت هایی در نظر گرفته شده که کولبران در حد تامین معیشت بتوانند از مزایای مرزنشینی استفاده نمایند.

,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با تاکید بر ایجاد اشتغال در این مناطق تصریح کرد: اشتغال باید متناسب با مناطق و با توجه به اقلیم در اولویت کارها قرار گیرد و ضروری است تا رسیدگی به مسائل و مشکلات مناطق محروم بیشتر مورد توجه باشد، اگرچه غفلت هایی صورت گرفته اما باید جبران شود.

, , ,

وی بیان کرد: معافیت هایی که برای کولبران در نظر گرفته شده به این خاطر است که این افراد بتوانند در ترددها قانونی اقدام نمایند و در حد تامین معیشت وسایلی را جابه جا کنند.

,

ویسکرمی عنوان کرد: باید شرایط اشتغال در کشور به گونه ای باشد که افراد در هر شرایطی نیاز به آن سوی مرزها نداشته باشند و با ایجاد اشتغال مشکلشان برطرف گردد.

,

وی تصریح کرد: هنر این است که بتوان هم پیشگیری و هم مدیریت کرد که بیشترین مشکلات این مناطق اشتغال و معیشت است.

,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای تحلیل و ضربه استفاده می کند، گفت: نباید بهانه دست دشمن داد چرا که دشمن به دنبال این است که کوچکترین مشکلی را در کشور تحلیل کند و با بزرگنمایی، سوء استفاده نماید.

,

ویسکرمی خاطر نشان کرد: نیاز است که رسانه ها و صدا و سیما در این فضا با صحبت کارشناسان و اقدامات مناسب اقدام نمایند و نباید در اطلاع رسانی سلیقه ای عمل کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه