اخبار داغ

پایان رقابت‌های فوتبال چهارجانبه در سرپل ذهاب/ نماینده اسلام آبادغرب دوم شد

پایان رقابت‌های فوتبال چهارجانبه در سرپل ذهاب/ نماینده اسلام آبادغرب دوم شد
رقابت های فوتبال چهارجانبه سرپل ذهاب به مناسبت ولادت حضرت(ع) با قهرمانی تیم شهید رضایی نیا و نایب قهرمانی نماینده اسلام آباد غرب پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز،  مسابقات فوتبال چهار جانبه یادواره شهید محمدرضا رضایی نیا که به مناسبت گرامیداشت میلاد با برکت امیرالمومنین علیه السلام و روز پدر در سرپل ذهاب برگزار گردید با قهرمانی تیم فوتبال شهید رضایی نیا به پایان رسید.

در بازی ابتدایی این جام تیم شهید رضایی نیا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم زنده یاد امین فرمانی را شکست دهد و در بازی دوم نیز تیم اسلام آباد غرب با نتیجه ۳بر صفر از سد تیم شهدای قصرشیرین عبور کرد.

در  بازی فینال این مسابقات نیز که بین دو تیم فوتبال شهید رضایی نیا و نماینده اسلام آباد غرب برگزار شد در وقت قانونی با نتیجه ١ بر ١ مساوی پایان یافت و در ضربات پنالتی تیم شهید رضایی نیا توانست با هنر نمایی دروازبان این تیم با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در مراسم پایانی این رقابت‌ها اظهار داشت: ورزش مایه سلامتی و تندرستی افراد جامعه است و دین اسلام توصیه های بسیاری در رابطه با ورزش کردن دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: ورزش‌های گروهی باعث تقویت روحیه همکاری و برادری می شود و می تواند در ادامه مسیر زندگی جوانان بسیار مفید واقع شود.

وی تصریح کرد: مسئولین در خصوص تمهید مقدمات لازم برای ورزش جوانان باید امکانات و فضای مناسب را در اختیار ورزشکاران قرار داده و زمینه را برای بروز استعدادهای ورزشی فراهم کنند.

در پایان با حضور امام جمعه سرپل‌ذهاب از تیم های برتر این دوره از مسابقات با تقدیم هدایایی تقدیر بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه