اخبار داغ

نماینده ساوجبلاغ:

آقایان با "واگذاری بی‌ضابطه"، منابع طبیعی البرز را به تاراج نگذارند/ علی‌رغم منابع درآمدی عالی در استان، بودجه آن قطره‌چکانی است

آقایان با "واگذاری بی‌ضابطه"، منابع طبیعی البرز را به تاراج نگذارند/ علی‌رغم منابع درآمدی عالی در استان، بودجه آن قطره‌چکانی است
علی حدادی گفت: امروز منابع طبیعی خدادادی در البرز باید در اختیار همه قرار بگیرد نه اینکه متاسفانه عده‌ای از مسئولین آن را به تاراج بگذارند و در اختیار کسانی قرار بدهند که به دنبال منافع‌شان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با اشاره به اینکه اعتبار و بودجه البرز به اندازه‌ای نیست که نیازهای آن را برطرف کند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه این استان علی رغم منابع درآمدی خوبی که دارد از نظر اعتبار و بودجه محدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی به لزوم توجه به استعدادها و ظرفیت های بومی در البرز اشاره کرد و افزود: در اهمیت ایجاد باور در میان جوانان و لزوم کشف استعدادهای برتر، همین بس که ماده اولیه تولید داروی انسولین دو ماه پس از فروردین ۱۴۰۰ در شهرستان ... آغاز به کار خواه کرد.
,
 
,
وی تولید واکسن کرونا در البرز را یکی دیگر از ظرفیت‌های ویژه این استان دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی که نقشه راه است، فراز و نشیب هایی وجود دارد که باید از آنها عبور کرده و بپذیریم پای نظام ایستاده ایم، در نتیجه امروز وظیفه مسئولین دستگاه های اجرایی توجه به معیشت مردم است.
,
 
,
علی حدادی با اشاره به اینکه امروز مشکلات معیشتی واقعیتی است که در کف جامعه وجود دارد، تصریح کرد: از رئیس جمهور تا وزرا، استانداران و فرمانداران باید پای کار و در کنار مردم باشند، ایجاد اشتغال مهم ترین موضوعی است که باید مسئولین آن را در نظر داشته باشند چرا که افزایش ازدواج و نشاط در جامعه را به دنبال دارد.
,
 
,
نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس آمایش سرزمینی توسط مسئولان را نیاز اصلی البرز دانست و گفت: امروز منابع طبیعی خدادادی در سطح استان باید در اختیار همه قرار بگیرد نه اینکه متاسفانه عده ای از مسئولین آن را به تاراج بگذارند و در اختیار کسانی قرار بدهند که به دنبال منافعشان هستند.
,
 
,
حدادی در خاتمه با اشاره به اینکه منابع طبیعی البرز باید در اختیار اشتغال، تولید و جوانان ارزشمند باشد، اظهار داشت: امروز علاوه بر اینکه باید از محتواهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم، باید بدانیم که کارآمدی نظام دینی به تلاش و عملکرد همه ما باز می گردد، همچنین البرز مشکلاتی را در بخش کشاورزی و صنعت دارد که باید به آن دقت شود ونیازمند انسجام، وحدت و همدلی هستیم.
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه