اخبار داغ

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری؛

صف طولانی خرید مرغ در بازار روزهای کرج خوشایند نیست/ ساماندهی ۲۰ جایگاه عرضه میوه شب عید

صف طولانی خرید مرغ در بازار روزهای کرج خوشایند نیست/ ساماندهی ۲۰ جایگاه عرضه میوه شب عید
احمد خیری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، صف خرید مرغ خوشایند نیست اما روزانه ۷۰ تن مرغ گرم در ۱۰ بازار روز کرج توزیع می ‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج امروز شنبه، ضمن عذرخواهی از شهروندان، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، صف خرید مرغ خوشایند نیست اما روزانه ۷۰ تن مرغ گرم با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در ۱۰ بازار روز کرج توزیع می ‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
احمد خیری عدم توازن میزان عرضه مرغ با تقاضا را به دلیل استفاده بیشتر شهروندان از این محصول در زمان گرانی مرغ اعلام کرد و افزود: هر ایرانی به طور متوسط سالانه ۳۲ کیلوگرم مرغ مصرف می‌کند ولی با گران‌شدن قیمت گوشت قطعا میزان مصرف مرغ افزایش می ‌یابد.
,
 
,
وی  ذخیره مرغ توسط شهروندان برای ایام نوروز را یکی دیگر از عوامل افزایش تقاضا برای ای محصول در کرج و صف های طولانی دانست و اظهار داشت: البته جهاد کشاورزی در تلاش است قیمت مرغ غیر مصوب را کاهش دهد تا شاهد کاهش صفوف خرید مرغ در بازار روزها باشیم.
,
 
,
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در خاتمه با اشاره به اینکه ۲۰ جایگاه موقت با نرخ مصوب دولتی در مناطق مختلف کرج اقدام به فروش سیب و پرتقال شب عید می کنند، تصریح کرد: این اقدام برای جلوگیری از تجمع جمعیت برای خرید میوه در روزبازارها انجام شده است.

 
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه