اخبار داغ

معاون سلامت کمیته امداد البرز مطرح کرد؛

توزیع ۵ هزار سبد غذایی برای رفع سوءتغذیه ۱۳۰۰ کودک در البرز/ خیرین با طرح "هم‌سفره" دست نیازمندان را بگیرند

توزیع ۵ هزار سبد غذایی برای رفع سوءتغذیه ۱۳۰۰ کودک در البرز/ خیرین با طرح "هم‌سفره" دست نیازمندان را بگیرند
ابوالفضل فلاح قنبری گفت: یک هزار و۳۰۰کودک نیازمند کمتر از شش سال، ۵ هزار و ۲۰۰ سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای پیشگیری از ابتلای کودکان زیر ۶ سال استان برای پیشگیری از ابتلابه سوءتغذیه هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ابوالفضل فلاح قنبری رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال را یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: در راستای اجرای این طرح، یک هزار و۳۰۰کودک نیازمند کمتر از شش سال، ۵ هزار و ۲۰۰ سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.
,
 
,
وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز باید اجرای طرح مذکور، اظهار داشت: کارشناسان تغذیه برای تهیه سبدهای حمایت غذایی به کمیته امداد مشاوره می دهند، البته خیرین هم می توانند با حمایت از طرح هم سفره کمیته امداد را در راستای رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال تحت پوشش این نهاد کمک کنند.
,
 
,
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با اشاره به اینکه طرح پیشگیری از سوءتغذیه مادران باردار و شیرده را هم در دستور کار داریم، تصریح کرد: کمک به تجهیزات و درمان بیمارس های صعب العلاج، کمک هزینه فرانشیز، ارتقا شاخص های بهداشتی و خدمات درمانی از دیگر حمایت های کمیته امداد از نیازمندان است.
,
 
,
فلاح قنبری در خاتمه سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه را شامل برنج، لبنیات، حبوبات،  تخم‌مرغ، شیر و خرما دانست و خاطر نشان داشت: سرپرست خانوارهای مشمول طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه‌ های تعیین ‌شده توسط کمیته امداد، اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت کنند.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه