اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌های معاند به دنبال انعکاس وارونه واقعیت‌‌ها از سراون هستند

رسانه‌های معاند به دنبال انعکاس وارونه واقعیت‌‌ها از سراون هستند
حجت‌الاسلام علی باقری گفت: در حال حاضر در سروان فرصتی فراهم شد تا ضد انقلاب با غبار آلود کردن فضا در رسانه‌ها واقعیت‌‌ها را غیر از آنچیزی که بوده است، انعکاس دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: ساده انگاری است که تصور کنیم دشمنانی که هر روز شرایط تحریم را علیه ملت ایران سخت‌تر و دایره محاصره اقتصادی را تنگتر می‌کنند، منتظر باشند ما مشکلات خود را حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه نبود شرایط اشتغال یکی از مشکلات مردم در مناطق محروم و مرزهای کشور محسوب می‌شود، افزود: قاچاقچیان و گروه‌های اشرار برای تامین منافع سیاسی و اقتصادی خود به دنبال ایجاد ناامنی در مناطقی همچون سراوان هستند.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سروان فرصتی فراهم شد تا ضد انقلاب با غبار آلود کردن فضا در رسانه‌ها واقعیت‌‌ها را غیر از آنچیزی که بوده است، انعکاس دهند.
,
 
,
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضروری است مردم برای دسترسی به اخبار صحیح به مراجع رسمی استان سیستان و بلوچستان مراجعه کنند چرا که دشمن در فضا سازی رسانه‌ای خود به دنبال تحریک مردم و القای ناامنی در کشور است.
,
 
,
حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه خراب کردن فضای کشور و تامین منافع اقتصادی و سیاسی گروهک‌ها از اهداف دشمنان در سروان محسوب می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با تلاش رسانه‌‌های انقلابی ابهام زدایی در این زمینه انجام و حقایق به مردم تبیین شود تا در تور رسانه‌‌ای دشمنان گرفتار نشویم.
,
 
,
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی در شرایط فعلی جامعه به دلیل انتشار ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی و در آستانه عید نوروز به دنبال تلخ کردن کام مردم هستند.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روز به روز دشمنی آمریکا علیه مردم ایران افزایش یافته و با توجه به وضعیت کرونا و ضعیف شدن کسب و کارها به ویژه در مناطق محروم و مرزی اهداف دشمنان وارونه جلوه دادن واقعیت‌‌ها است.
,
 
,
وی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را دچار مشکلات مالی و اقتصادی کنند تا فضای ناامنی در کشور افزایش یافته و میزان مشارکت مردم در انتخابات سال آینده کاهش یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه