اخبار داغ

آغاز مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به کادر درمان در گلستان/ واکسن روسی عوارض جدی برای پرستاران نداشت

آغاز مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به کادر درمان در گلستان/ واکسن روسی عوارض جدی برای پرستاران نداشت
مرحله دوم واکسیناسیون، کادر درمان شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت از امروز در گلستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی باقری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: در مرحله دوم واکسیناسیون، ۲ هزار عدد واکسن وارد استان شد که طی ۲ مرحله به کادر درمان و بهداشت تزریق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
مدیرگروه بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، خاطرنشان کرد: در روز اول، کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌های گرگان، گنبد، بندرترکمن و بندرگز و پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت که با بیماران مبتلا به کرونا، مواجه هستند، تزریق را انجام می دهند.
,
 
,
وی، افزود: واکسن تزریق شده در این مرحله واکسن اسپوتنیک وی روسی است که ایمنی بالایی ایجاد می کند و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری تمام نیروهای شاغل در بیمارستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت، جانبازان شامل دریافت واکسن و بیماران زمینه ای و افراد مستقر در آسایشگاه ها، واکسن دریافت می کنند.
,
 
,
باقری با اشاره به واکسیناسیون مرحله اول ابراز کرد: واکسیناسیون کادر درمان شاغل در بیمارستان های خصوصی و دولتی استان در مقابل کرونا،۲۱ بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور، انجام شد.
,
 
,
مدیر گروه بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گفت: در مرحله اول، ۲۷۰ عدد واکسن به گروه هدف تزریق شد که عوارض جدی برای افراد به همراه نداشت و واکسیناسیون نوبت دوم این افراد بزودی آغاز می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه