اخبار داغ

با هدف پاسخ به شبهات فرقه‌های انحرافی صورت می‌گیرد؛

برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری رنگ‌ها و نیرنگ‌ها

برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری رنگ‌ها و نیرنگ‌ها
سعید اعتمادی گفت: هدف اصلی جشنواره پاسخ به شبهات جوانان در فرقه های انحرافی و علاوه بر آن تبیین اسلام ناب برای کشورهای مختلف جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام سعید اعتمادی سرپرست معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اینترنت یکی از راه های ورود به فرقه‌های نو ظهور که هیچ ارتباطی به انبیاء الهی ندارد، گفت: با توجه به ورود جوانان به دهکده جهانی اینترنت لازم است ما در بحث فرق های نوظهور اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: پیش از یکسال است که با وجود ویروس منحوس کرونا همه برنامه های فیزیکی از بین رفته و نباید باعث شود که دشمن در فضای مجازی  سوءاستفاده کند.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان اضافه کرد: ما نیز باید از این فرصت استفاده کرده و به نحوی فرهنگ اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنیم.

اعتمادی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری در استان بیان کرد: هدف اصلی این جشنواره  پاسخ به شبهات جوانان در فرقه های انحرافی وعلاوه بر آن تبین اسلام ناب برای کشور های مختلف جهان است.

وی با اشاره به اینکه مرحله داوری جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، گفت: اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی در خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدحسن رستمیان رئیس حوزه علمیه برداران سمنان در این نشست خبری گفت: اگر اسلام ناب را بتوانیم در جهان معرفی کنیم دیگر جایی برای جولان دادن فرقه های انحرافی نو ظهور نمی ماند.

وی افزود: بر این اساس این جشنواره برای معرفی بهتر اسلام و شبهاتی که دشمنان برای جوانان جهان ایجاد می کنند در حال برگزاری است.

لازم به ذکر ا ست این جشنواره با همکاری استانداری سمنان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز سمنان، حوزه علمیه برادران وسازمان مردم نهاد درسطح ملی برگزار می شود.

این جشنواره شامل بخش های فیلم کوتاه، کاریکاتور، پادکست، کتاب صوتی، پوستر و … است که فعالان فرهنگی در این زمینه می توانند شرکت کرده و آثار خود را از طریق سایت جشنواره رنگ ها ونیرنگ ها ارسال کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه