اخبار داغ

با ادامه روند نزولی؛

حال بازار سهام همچنان خراب است/ ادامه ریزش بورس با افت ۱۱۸۵۵واحدی شاخص

حال بازار سهام همچنان خراب است/ ادامه ریزش بورس با افت ۱۱۸۵۵واحدی شاخص
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز با ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۷۶ واحد ایستاد و معامله گران در تالار شیشه‌ای بیش از ۵۶۰ هزار معامله انجام دادند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز و برای هشتمین روز متوالی قرمز پوش شد؛ بازار سرمایه نخستین روز کاری هفته با فشار فروش مانند روزهای گذشته و کاهش شدید تقاضا آغاز بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار با کاهشی حدود ۱۲ هزار واحد به کانال ۱.۱ میلیون واحد سقوط کرد؛ شاخص فرابورس هم کانال ۱۷ هزار واحدی را از دست داد.
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۵۶۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن بیش از ۷ میلیارد و ۶۹۷ میلیون سهم و واوراق مالی بود.
, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۵۶۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن بیش از ۷ میلیارد و ۶۹۷ میلیون سهم و واوراق مالی بود.,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۱۲ هزار و ۵۶۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۶۳۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۸۵۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحد کاهش، کانال ۱.۲ میلیون واحد را از دست داد و در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۷۶ واحدی قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با ۱۰۱۰ واحد نزول عدد ۴۳۳ هزار و ۳۸۵ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۱ هزار و ۸۵۵ واحد کاهش، کانال ۱.۲ میلیون واحد را از دست داد و در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۷۶ واحدی قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با ۱۰۱۰ واحد نزول عدد ۴۳۳ هزار و ۳۸۵ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران امروز در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۶۶ هزار معامله و به ارزش ۶۸۵۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و پالایش نفت اصفهان با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران با ۱۳۰ واحد کاهش به ۱۶ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران با ۱۳۰ واحد کاهش به ۱۶ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۸۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در با انجام ۱۹۴ هزار معامله و به ارزش ۵۷۱۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابوس داشتند. 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
عباس بسطامی 
, عباس بسطامی ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه