اخبار داغ

نائب رئیس مجلس عنوان کرد:

عدم توزیع عادلانه ثروت مشکل اصلی در مناطق مرزی/ دولت باید اشتغال پایدار برای کولبران فراهم کند

عدم توزیع عادلانه ثروت مشکل اصلی در مناطق مرزی/ دولت باید اشتغال پایدار برای کولبران فراهم کند
نائب رئیس مجلس گفت: با توجه به عدم توسعه متوازن و توزیع عادلانه ثروت عده ای از مردم کشورمان سراغ کولبری می روند که باید بفکر اشتغال پایدار بود و با طرحی های که مقطعی نمی توان درد این قشر آسیب پذیر را علاج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی نیکزاد نائب رئیس مجلس در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، اظهار داشت: وضعیت معیشتی مرزنشینان و کولبران در سیاستگذاری‌ها همواره مورد توجه بوده و رهبر معظم انقلاب بر رفع مشکلات این عزیزان تاکید دارند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: این قشر  در وضعیت شکننده ای از نظر معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و باید اقدامات اساسی در دستور کار دولت قرار گیرد.

,

نائب رئیس مجلس گفت: در شهرستان های مرزی با توجه به کمبود صنایع تبدیلی و کارخانجات بیکاری های ها روز افزون است عده ای از مردم کشورمان سراغ کولبری می روند که باید بفکر اشتغال پایدار بود و با طرحی های که مقطعی نمی توان درد این  قشر آسیب پذیر را علاج کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه عدم توسعه مناطق مرزی، عدم توزیع عادلانه ثروت علت اصلی مشکلات کولبران است، تصریح کرد: باید با نگاه تولید ثروت در مناطق مرزی امنیت پایدار را باید ایجاد اشتغال دائمی برای مردم فراهم کینم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه