اخبار داغ

معاون تامین اجتماعی اصفهان پاسخ داد؛

مزایای نسخه الکترونیک برای بیمه شدگان چیست؟

مزایای نسخه الکترونیک برای بیمه شدگان چیست؟
معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان استان اصفهان بیان کرد: در شرایط کرونایی مراجعات بسیار زیادی به سازمان و کارگزاری ها برای صدرو دفترچه داشتیم که به این شکل مراجعه کنندگان کمتر می شود و همچنین سوابق بیمار موجود است و امکان نسخه پیچی اشتپاه یا خط ناخوانا نیز از دیگر مزایایی است که با نسخه الکترونیک از بین خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامش کریمیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: توقف چاپ دفترچه های بیمه پیرو دستورالعمل مدیرعامل سازمان انجام و از اول اسفندماه چاپ دفترچه دیگر انجام نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان استان اصفهان تصریح کرد: از این رو  سازمان نسخه الکترونیک را دنبال کرد که یک رسالت دولتی بوده است و در نهایت سازمان این توقف را انجام و نسخه الکترونیک را ترویج داد؛ البته نسخه الکترونیک قبل از ین نیز انجام  و در برخی مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گرفت.

,

وی با بیان اینکه آموزش پزشکان برای نسخه الکترونیک از سال گذشته شروع شده و تعدادی از پزشکان از سال گذشته این طرح را همراهی می کنند، افزود: از ماه های گذشته اطلاع رسانی گسترده ای در این زمینه انجام دادیم و با دستور استاندار اصفهان و هماهنگی های که صورت گرفت تلاش کردیم مراکز درمانی بتوانند در استفاده از نسخه الکترونیک در این زمینه پیش بروند و البته در این راه با تیمی که تشکیل شده است راهنمایی های لازم در اختیار آن ها قرار می گیرد.

,

کریمیان خاطرنشان کرد: البته برای اینکه در ارائه خدمات مشکلی پیش نیاید و برای مراکزی که در ارائه و انجام نسخه الکترونیک مشکلات زیر ساختی یا دیگر مشکلات را داشتند برای این موارد تجویز روی دو برگ روی بخش نامه دیده شده است که پزشکان می تواند در دو برگ با نوشتن نام و نام خانوادگی بیمار و همچنین تاریخ ویزیت و کد ملی درج کنند و از طریق سامانه استحقاقی سنجی برای بیمار نیز انجام می شود.

,

وی افزود: بعد از تجویز نسخه به این صورت، یک برگه مانند گذشته به مدیرت درمان و برگ دیگر آن نیز در دست بیماری برای گرفتن دارو و یا گرفتن خدمات قرار می گیرد.

,

کریمیان بیان کرد: هر تغییری به هر حال مشکلات خود را دارد و در ابتدا نیز برخی از مشکلات در این زمینه وجود داشت که با پیگیریها و مکاتباتی که انجام شد این مشکلات کنمتر و بسیاری از آن برطرف شد.

,

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی معاونت درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: نسخه الکترونیک دغدغه سازمانی است و در برنامه ششم توسعه هم دیده شده که دارای مزایای زیادی است.

,

وی با اشاره به مزایای نسخه الکترونیکی بیان کرد: در شرایط کرونایی مراجعات بسیار زیادی به سازمان و کارگزاری ها برای صدور دفترچه داشتیم که به این شکل مراجعه کنندگان کمتر می شود و همچنین سوابق بیمار موجود است و امکان نسخه پیچی اشتباه یا خط ناخوانا نیز از دیگر مزایایی است که با نسخه الکترونیک از بین خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه