اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

هدف والای کنگره شهدای استان یزد ایجاد گفتمان سازی برای حل مشکلات مردم است

هدف والای کنگره شهدای استان یزد ایجاد گفتمان سازی برای حل مشکلات مردم است
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هدف والای دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد ایجاد گفتمان سازی برای حل مشکلات کشور و خدمت رسانی به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رضا پور شمسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس گفتمان باور به توان درونی و توان داخلی کشور را ایجاد کردند اظهارداشت: در راستای همان حرکت شهدا، سعی شده در دومین کنگره ۴هزار شهید استان نیز گفتمان حل مشکلات و خدمت رسانی به مردم و ایجاد باور به توان درونی درسطح استان و کشور نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه کار انقلاب اسلامی با بیرون کردن شاه ملعون و برپایی حکومت ولایت فقیه به پایان نرسید تصریح کرد: انقلاب اسلامی که بزرگترین رویداد قرن بوده هدفش تغییر نگرش ها، و ایجاد باور به توان و قدرت داخلی در عین ایمان به قدرت خداوند است.

,

وی ادامه داد: در دومین کنگره ۴هزار شهید استان قرار نیست فقط به برگزاری یک اجلاسیه و ارائه خدماتی بسنده شود بلکه سعی شده با همدلی و همراهی و همکاری تمامی دلسوزان نظام ،فرهنگ حل مشکلات مردم و خدمت رسانی ایجاد شود و این فرهنگ سالیان سال ادامه داشته باشد.

,

پور شمسی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس عرصه دفاع مقدس عَرصه عَرضه عُرضه دلسوزان نظام بود تصریح کرد:در دفاع مقدس زمانی پیروزی های اصلی و بزرگ حاصل شد که تفکر جوان بسیجی پا به عرصه گذاشت و توانمندی های خود را به عنوان یک جوان مسلمان انقلابی در ساختن و مدیریت نشان داد و توانست این هنر را با خلاقیت و پشتکار و ایمان به توان داخلی به جهانیان نشان دهد.

,

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه در  طول۸سال دفاع مقدس ۱۴لشکر ایجاد شد اظهار داشت: در آن زمان لشکری آماده نبود که تحویل فرماندهان جوان انقلابی شود بلکه این فرمانده هان جوان ، خود لشکر ها را در ابتدا ساختند وبعد فرماندهی آنها را برعهده گرفتند که این نشان از توان بالای آنها و پشتکار بی ماندنشان بود و حال نیز به چنین ساختنها و حرکتهایی در سطح کشور نیاز داریم.

,

سردار پور شمسی فرمانده سپاه الغدیر استان ادامه داد :در طول برگزاری این کنگره خدمات متنوعی ارائه شده که پشتوانه هرکدام از این خدمات نگرش و هدفی وجود داشته که سعی شده با انجام آن خدمت مشکلات اجتماعی ،فرهنگی،اقتصادی استان حل و این باور و حرکت برای سالیان سال نیز ادامه داشته باشد.

,

دبیرکل دومین کنگره ۴هزار شهید استان یزد در پایان این نشست خبری گفت: به برکت برگزاری این کنگره و خدماتی که انجام شد خوشبختانه میزان ازدواج جوانان یزدی در شرایطی در طول سالیان گذشته با کاهش روبه رو شده بود روند افزایشی داشته و به بیش از ۶ هزار ازدواج برسدو همچنین با کمک خیرین و اصناف یک هزار جهیزیه کامل تهیه شد که در اماده سازی این جهیزیه ها نیز تماما از اجناس داخلی استفاده شده تا بتوان یک فرهنگ استفاده از کالای داخلی نیز در این زمینه ایجاد کرده و امیدواریم این حرکتها تبدیل به باور هم در بین مسئولین و هم در بین مردم شده باشد و برکات آن برای سالیان سال ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه