اخبار داغ

رئیس بسیج رسانه فارس:

بسیج رسانه با همگرایی رسانه‌ها به سمت عمق بخشی رسانه‌ای حرکت کند

بسیج رسانه با همگرایی رسانه‌ها به سمت عمق بخشی رسانه‌ای حرکت کند
هادی رضایی گفت: شیرازه مطالبات مردم را صادقانه منعکس و پاسخ های مسوولین را نیز منتشر کرده و در راستای تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی قدم برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش  سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی شیرازه و دیدار با سردبیری و هیات تحریریه این رسانه اظهار کرد: پیشینه شیرازه نشان می‌دهد که عملکرد این رسانه همواره در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
شیرازه مطالبات مردم را صادقانه منعکس و پاسخ های مسوولین را نیز منتشر کرده است
, شیرازه مطالبات مردم را صادقانه منعکس و پاسخ های مسوولین را نیز منتشر کرده است,
 
,
وی با بیان اینکه رسانه باید حامل پیام مردم به مسوولین و مسوولین به مردم باشد، افزود: شیرازه مطالبات مردم را صادقانه منعکس و پاسخ های مسوولین را نیز منتشر کرده و در راستای تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی قدم برداشته است.
, شیرازه,
 
,
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به صدور انقلاب اسلامی و احیای هویت دینی  سیاسی تصریح کرد: باید دست‌آوردهای عظیم انقلاب اسلامی در صدور تفکر انقلاب تببین شود.
,
 
,
وی با تصریح بر این موضوع که دشمنان همواره درصدد ایجاد تفرقه و نفاق هستند، بیان داشت: تمامی رسانه‌هایی که در نشر حداکثری آرمان‌های انقلاب کوشا هستند، در یک جبهه منسجم قلم بزنند تا از ماهیت انقلاب به خوبی دفاع کنند.
,
 
,
بنابه اظهار مسوول بسیج رسانه فارس؛ فشارهای اقتصادی به مردم از طرف دشمن ایجاد شده تا اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی خدشه‌دار شود.
,
 
,
رضایی با اشاره به اینکه اکنون دقیقا در یک برهه تاریخی قرار گرفته‌ایم، گفت: نیازمند هم‌افزایی و همدلی با دیگر رسانه‌ها، برای مقابله با دشمنان در یک صف هستیم و شیرازه به عنوان یک رسانه انقلابی باید پیشرو در جریان‌سازی خط انقلابی باشد.
,
 
,
مسئول بسیج رسانه فارس افزود: دست دوستی و برادری را به سوی تمامی رسانه‌ها با تمامی سلیقه دراز می کنیم تا همه باهم در راستای پیشبرد اهداف انقلاب گام برداریم. 
,
 
,
وی، لازمه تقویت رسانه‌ها را انسجام در هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه دانست و گفت: شورای تبیین مواضعی باید شکل بگیرد تا اصحاب رسانه در مواجهه با رخدادها، مواضع مشخص باشد.
,
 
,
رضایی با تاکید بر تقویت انجمن‌های رسانه‌ای نیز گفت: اصحاب رسانه باید اول نیازمندی‌های خودشان را برطرف کنند تا با فراغ بال به رسالت خودشان بپردازند و با وجود مشکلات متعدد به خصوص اقتصادی یک خبرنگار نمی‌تواند استقلال خود را در انتقال خبر حفظ کند؛ پس به همت اصحاب رسانه این موضوع محقق می‌شود.
,
 
,
فاطمه خسروپور سردبیر پایگاه تحلیلی خبری شیرازه نیز در این دیدار به تشریح اهداف و راهبردهای این رسانه پرداخت و اظهار کرد: شیرازه با استفاده از ظرفیت سایت و بستر مکمل خود و وجود بیش از 100هزار نفر مخاطب مستقیم، به عنوان رسانه‌ای انقلابی در خط مقدم جبهه رسانه‌ای قرار دارد که در این مسیر با ترسیم نقشه راه به جریان‌سازی و بیان مطالبات انقلابی و مردمی در ابعاد مختلف می‌پردازد.
, شیرازه,
 
,
«شیرازه» بسیج رسانه را چتر حمایتی برای رسانه‌ها و اصحاب رسانه می‌داند
, «شیرازه» بسیج رسانه را چتر حمایتی برای رسانه‌ها و اصحاب رسانه می‌داند,
 
,
وی با بیان اینکه شیرازه بسیج رسانه را چتر حمایتی برای رسانه‌ها و اصحاب رسانه می‌داند، گفت: بسیج رسانه باید با همگرایی رسانه‌ها به سمت عمق بخشی رسانه‌ای حرکت کند و در این مسیر از راهبردها و پتانسیل‌های مختلف استفاده کند.
, شیرازه,
 
,
تصاویر این نشست در ادامه می‌آید.

,
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه