اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

تلاش دشمن برای تجزیه کشورها/ امروز اسرائیل در مرزخودش هم احساس امنیت ندارد

تلاش دشمن برای تجزیه کشورها/ امروز اسرائیل در مرزخودش هم احساس امنیت ندارد
امیری با اشاره به تلاش دشمن برای تجزیه کشورها، گفت: امروز اسرائیل در مرز خودش هم احساس امنیت ندارد و از نیروهای مقاومت می‌ترسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: امروز ما در یک کشمکش و جنگ قرار داریم، نبرد تمدن ها نبردی که از گذشته بوده و امروز داغتر شده، از زمانی که اسلام در دنیا فراگیر شد، حرف حق بر دلها نشست و خیلی از پادشاهان از بین رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: یکی از دشمنان اسلام پادشاهان هستند چرا که اسلام با زور و ستم مخالف است و آنها می خواهند اسلامی را بر مبنای جبر ارائه دهند، یکی دیگر از دشمنان ادیان گذشته است که از بین رفتند و دین اسلام امروز فراگیر  شد و حرفی می زند که بشر به سعادت می رسد و ادیان گذشته سعی در تضعیف اسلام دارند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه پنج هزار عرفان کاذب وجود دارد تصریح کرد: بسیاری از این عرفان‌ها ساخته تفکر انگلستان است که سعی دارند برخی از افراد را به سمت خود جذب کنند، عرفان های دروغین به نام اسلام  که بشریت را منحرف می کنند.

, , ,

امیری عنوان کرد: همه اینها تفکرات کاذبی برای از بین بردن اسلام هستند و برخی از این عرفان ها قدرت گرفتند البته دشمنان، مجموعه ها و گروه هایی هستند که از دین احساس خطر کرده و اسلامی را تبلیغ می کنند که برای حاکمیت خودشان ضرر نداشته باشد.

,

وی بیان کرد: آنها اسلام ناب محمدی را تبلیغ نمی کنند که در همه جوامع دستور دارد چرا که این دین نجات بخش است و اسلامی را که دین را از سیاست جدا می کند را تبلیغ می کنند و خوب می دانند طومار ظلم و ستم با اسلام ناب محمدی در هم پیچیده می شود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه باید با کسانی که به روی اسلام شمشیر می کشند مبارزه کرد گفت: فلسفه قیام عاشورا و جنگ های حضرت علی(ع) نیز بر همین اساس بود.

,

امیری تجزیه کردن کشورهای مسلمان را یکی از اهداف پلید دشمنان برشمرد و افزود: آنها سعی کردند کشورهای مسلمان را متلاشی کنند و همچنان به دنبال تجزیه کشورها هستند و می خواهند با تجزیه به منافع خود برسند و برای خرد کردن کشورها برنامه ریزی و نقشه کشی می کنند به طوری که لبنان را از سوریه جدا کردند و در قلب کشورهای مسلمان برای اسرائیل، پناهگاه درست کردند.

,

وی بیان کرد: اسرائیل یک کشور نیست بلکه یک تفکر است و یهودی هایی را جمع می کند که ریشه آنها در جای دیگر است و ریشه آن جایی است که آمریکا را هدایت می کند، رئیس جمهور واقعی آمریکا، تفکر صهیونیست است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: اگر انقلاب پیروز نمی شد، اسرائیل دنیا را می گرفت، انقلابی که سبب شد جلوی زیاده خواهی و تفکر اسرائیل گرفته شود و امروز اسرائیل در مرزخودش هم احساس امنیت ندارد و از نیروهای مقاومت می ترسد.

, , ,

امیری گفت: آمریکا بستر را فراهم می کند تا دانشمندان در کشورهای مسلمان ترور شوند، دانشمندانی که به علم مسلط هستند و سبب هراس دشمن شده اند که این کار اسرائیل غاصب است.

,

وی با بیان اینکه این نبرد، نبرد آخرالزمان است گفت: انقلاب ما انقلاب اعتقادی و انقلابی بود که با تفکر صهیونیسم جهانی جنگید، امروز نباید فریب جمهوری خواه و دموکرات را خورد، بایدن و ترامپ ندارد چرا که عروسک گردان اینها صهیونیست است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: تلاش می شود تا زمینه ظهور امام عصر(عج) فراهم گردد، امروز صهیونیسم امام زمان های قلابی را ایجاد می کند و سعی در انحراف افکار دارد اما انقلاب اسلام ناب را به دنیا معرفی می کند.

,

امیری عنوان کرد: باید در برابر وسوسه های دشمن و ترفند آنها تجهیزات و ابزار داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه داعش را سردار سلیمانی و جبهه مقاومت نابود کرد افزود: داعش از اسلام یک چهره خشن نشان می دهند، برادر کشی را رواج دادند و جنایتکاران را در دنیا جمع کردند در قالب گروه تروریستی داعش و یک سازمانی است که در واقع داعش را آوردند به نام دین بر علیه دین که اسلام را از بین ببرد و امروز در یک نبرد مواجه هستیم.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه برای نابود کردن تفکر شیعه، تفکر انگلیسی را ایجاد کردند گفت: در این تفکر حرف های غیر قابل باور می زنند و این دین سازی ها و عرفان سازی ها و ترورها در پروژه صهیونیست برای نبرد تمدن هاست که وظیفه ما آگاه سازی است تا افراد گرفتار افکار آنها نشوند چرا که هالیوود برای آماده کردن افکار مردم فیلم هایی ساخته است اما با آگاه کردن و آگاهی بخشی می توان جلوی این کار را گرفت.

,

امیری خاطرنشان کرد: در فضای مجازی باید فعال بود، امروز جنگ فیزیکی نیست بلکه همین فضای مجازی است و هزاران کانال برای انحراف خانواده و نابودی اسلام و برای انحراف جوانان ایجاد کرده اند و امروز شبکه های ماهوراه ای به دنبال تغییر و انحراف تفکرات هستند و به دنبال غالب کردن فرهنگ غربی می باشند.

,

وی تفکر شیعه را تفکر امام حسین و عاشورا برشمرد و گفت: بزرگ پرچمدار تمدن اسلامی در این نبرد مقام معظم رهبری است که یک تنه در برابر این همه ظلم ایستادند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، ملت ها را بیدار کرد و جبهه مقاومت را ایجاد نمود  و این انقلاب به دنبال شکوفاسازی توانمندی ها است که قطعا در این نبرد ما پیروز هستیم و کشورهای دیگر در آینده به محور مقاومت خواهند پیوست و به دنیا حرف واقعی اسلام را نشان می دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه