اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش برف و باران ۶ روزه در ۲۲ استان

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش برف و باران ۶ روزه در ۲۲ استان
سازمان هواشناسی با اشاره ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به کشور از بارش برف و باران ۶ روز در ۲۲ استان خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور در استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و ایلام ابرناکی و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا با گسترش و تقویت این سامانه بارشی علاوه بر استان‌های ذکر شده در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، شمال کرمان و در اواخر وقت جنوب خراسان رضوی و بخش‌هایی از خراسان جنوبی را در برمی‌گیرد.
,
 
,
همچنین فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در سواحل کاهش دما، مواج شدن دریا و بارندگی پیش بینی شده و از اواخر روز دوشنبه در شمال غرب کشور نیز بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. شدت بارندگی در این روز برای استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس است.
,
 
,
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه با گذر موجی از نوار شمالی کشور برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، شرق و شمال شرق کشور و با احتمال استان‌های مرکزی، همدان، قم و کرمان بارش خواهند داشت.
,
 
,
چهارشنبه در شمال شرق و برخی مناطق سواحل دریای خزر بارش پراکنده روی می‌دهد و از اواخر این روز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود. روزهای پنجشنبه و جمعه این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور فعال است و شنبه هفته آینده از کشور خارج می‌شود. از امروز تا اواخر هفته نیز افزایش دما در نیمه شرقی کشور محسوس تر بوده و بین ۷ تا ۱۰ درجه برآورد می‌شود.
,
 
,
سازمان هواشناس همچنین در اطلاعیه به شرح زیر نسبت به احتمال آبگرفتگی، کاهش دید و بارش تگرگ در برخی استان‌ها هشدار داد.
,
 
,
براساس این اطلاعیه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت روز سه‌شنبه شاهد بارش باران در مناطق گرمسیر توام با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر همراه با بارش برف طی امروز در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات استان‌های لرستان، کرمانشاه و ارتفاعات غربی اصفهان خواهیم بود.
,
 
,
براثر این سامانه بارشی فردا در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات استان‌های کرمانشاه و لرستان، مرکزی، اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، خراسان رضوی، یزد، کرمان و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران پیش بینی رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با بارش برف رخ خواهد داد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
عباس بسطامی
, عباس بسطامی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه