اخبار داغ

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان سمنان:

توان رفع مطالبات مردم را نداریم!/ پرداخت مطالبات بازنشستگان و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در ۱۴۰۰

توان رفع مطالبات مردم را نداریم!/ پرداخت مطالبات بازنشستگان و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در ۱۴۰۰
محمد اخلاقی با اشاره به مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی مبنی بر همسان سازی حقوق گفت: مطالبات و مشکلات بازنشستگان و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی پیگیری و در سال ۱۴۰۰ مرتفع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اخلاقی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره مطالبات بازنشستگان و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: مطالبات و مشکلات مردم عزیز تحت پوشش تامین اجتماعی و بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی استان شنیده و بررسی های لازم انجام شده است و نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
اخلاقی با اشاره به ملی بودن این مطالبات اظهار کرد: درخواست و مطالبات مردم از تامین اجتماعی جایگاه ملی داشته و استان سمنان توان مرتفع کردن آن را ندارد اما به اندازه اختیارات استان پیگیری لازم صورت گرفته است.
,
 
,
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه مطالبات مردم در سمنان به گوش مسئولین در سازمان تامین اجتماعی کشور رسیده است، خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در استان سمنان با شنیدن مشکلات و مطالبات مردم، بررسی های لازم را انجام داده و اصل مطالبات و نظرات و پیشنهادات کارشناسی را جهت رفع این مشکل به سازمان تامین اجتماعی کشور تقدیم کرده است.
,
 
,
وی افزود: در سطح ملی مطالبات مردمی بررسی شده و با پیگیری های صورت گرفته از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی بخشی از مطالبات در سال جاری پرداخت خواهد شد و موضوع همسان سازی حقوق ها نیز در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و امیدواریم این مشکل در سال جدید مرتفع شود.
,
 
,
اخلاقی با اشاره به پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلف و به جهت جبران بخشی از کمبود ها، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مانند سایر بخش های کشور در بهمن ماه به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب بازنشستگان واریز شد.
,
 
,
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: مردم عزیز مطمئن باشند مطالبات و درخواست آنان توسط مسئولین شنیده و بررسی شده و سازمان تامین اجتماعی کشور تمام تلاش خود را جهت رفع این مشکلات و رفاه هرچه بیشتر بازنشستگان انجام خواهد داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه