اخبار داغ

با همکاری سپاه و کمیته امداد شهرستان لردگان؛

۸۴ واحد مسکونی تا پایان سال به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود

۸۴ واحد مسکونی تا پایان سال به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان لردگان با اشاره به فرآیند احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد گفت: تا پایان سال 84 واحد مسکونی احداث به و مددجویان این سازمان واگذار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح عباسی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان لردگان در گفتگو با جهانبین نیوز با اعلام خبر افتتاح ۸۴ واحد مسکونی مددجویان در شهرستان لردگان تا پایان سال گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های مهم بسیج سازندگی در مسیر توانمندسازی خانواده‌ها، کمک به ساخت و تامین مسکن و همکاری با ادارات متولی و خدمت رسان و خیرین مسکن ساز می باشد؛ لذا سپاه ناحیه لردگان ضمن عمل به تعهدات سنوات گذشته، تعداد ۱۳۳ واحد مسکن مددجویی نیز در حال ساخت دارد که تعداد ۸۴ واحد آن تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می رسید و مابقی نیز تا سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۰ آماده تحویل به خانواده مددجویان کمیته امداد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
عباسی افزود: هم‌اکنون با حضور گروه‌های جهادی سپاه ناحیه لردگان، گروه جهادی شهدای ده صحرا و گروه جهادی فلارد اقدام به آجرکاری ساختمان‌های مسکن مددجویان در روستای چهارده فلارد می باشیم.
,
 
,
به گفته وی، کرد از سال ۱۳۹۸ تاکنون کار احداث ۱۳۳ خانه ی مددجویی در سطح شهرستان لردگان آغاز شد که پیش بینی می شود در سال آینده افتتاح شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه