اخبار داغ

معاون بازرسی صمت گلستان:

دادستان‌ها برای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان کمک کنند/ خبرنگارها گزارش دهند سراغ متخلف می‌رویم

دادستان‌ها برای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان کمک کنند/ خبرنگارها گزارش دهند سراغ متخلف می‌رویم
علی اصغر اصغری گفت: خبرنگار نماینده ماست و هر گزارشی که از تخلفات به ما بدهند سراغ متخلف می‌رویم و با او برخورد می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، علی اصغر اصغری معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جمع خبرنگاران به مناسبت ۹ اسفند روز حمایت از مصرف کنندگان اظهار داشت : انجمن حمایت از مضرف کنندگان در ۱۳شهرستان و مرکز استان ایجاد شده است و امروز همه از جمله رسانه ها باید سعی شان بر این باشد که جایگاه این انجمن را تقویت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
اصغری افزود: عده ای فکر می کنند حقوق مصرف کننده صرفا در حوزه اقتصادی و بازار می باشد اما مردم در تمامی حوزه ها از جمله فرهنگ و اجتماع و ... نیز حقوقی دارند و لذا دنبال خواسته های خود باشند.
,
 
,
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قشر مصرف کننده برای تامین اقلام اساسی خود دچار مذیقه است، نهادهایی مثل انجمن می توانند صدای مصرف کننده باشند و سازمان صمت نیز مرجع نظارت این انجمن می باشد.
,
 
,
عضو نظارتی انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: خبرنگار نماینده ماست و هر گزارشی که از تخلفات به ما بدهند سراغ متخلف می رویم و با او برخورد می کنیم .
,
 
,
اصغری اضافه کرد: حقوق مصرف کننده همان حقوق بیت المال است لذا جزو مصادیق حقوق عامه است و دادستان ها باید در این زمینه کمک کنند.
,
 
,
وی بیان داشت: متاسفانه هنوز در کشور ما نگاه ویژه ای به تشکل های صنفی و انجمن ها وجود ندارد و حتی برخی مسئولین نیز به این انجمن ها نگاه جدی ندارند.
,
 
,
انجمن حمایت گرگان ۲ هزار عضو دارد
, انجمن حمایت گرگان ۲ هزار عضو دارد,
 
,
همچنین رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان نیز در این نشست اظهار داشت: دفتر انجمن حمایت از مصرف کنندگان در چهارراه آموزشگاه جنگل گرگان طبقه چهارم سازمان صمت مستقر می باشد و آمادگی پاسخگویی به مراجعین را دارد.
,
 
,
اسدیان فر افزود: عضو گیری انجمن نیز از طریق سایت بوده و برای اعضا کارت صادر می شود و در حال حاضر ۲ هزار نفر عضو انجمن حمایت از مصرف کنندگان گرگان هستند.
,
 
,
وی تصریح کرد: هدف از تشکیل انجمن حمایت از مصرف کنندگان ساماندهی سیاستهای حمایت از مصرف کننده است و این انجمن هر چهار سال یک بار با رای اعضا و به تعداد ۵ عضو هیات مدیره انتخاب می شوند.
,
 
,
رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: در طی یک سال گذشته به ۱۷ مورد شکایت مصرف کننده رسیدگی شد و با خاطیان نیز برخورد صورت گرفت که جا دارد از مدیر کل تعزیرات استان و مدیر صمت استان تشکر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه