اخبار داغ

مدیرکل تعاون روستایی لرستان:

خرید توافقی ۳ محصول کشاورزی پرمصرف در لرستان آغاز شد

خرید توافقی ۳ محصول کشاورزی پرمصرف در لرستان آغاز شد
زهره ای گفت: خرید توافقی ۳ محصول کشاورزی پرمصرف پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی در استان انجام شده که این محصولات در راستای تنظیم بازار عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر زهره‌ای در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در راستای دستورالعمل ابلاغی و همچنین تنظیم بازار، خرید توافقی سه محصول کشاورزی پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی از استانهای تولید کننده این محصولات برنامه ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: قرار است که حمل پیاز از تعاونی های روستایی منطقه جیرفت و کهنوج جهت حمایت از کشاورزان این خطه و همچنین تنظیم بازار این محصولات انجام شود.
,
 
,
مدیرکل تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: در مرحله اول برای استان لرستان ۶۰۰ تن سهمیه پیاز در نظر گرفته شده که در صورت کشش بازار این میزان سهمیه جذب و در استان عرضه می شود.
,
 
,
زهره‌ای عنوان کرد: در خصوص سیب زمینی و گوجه فرنگی هنوز سهمیه ای در نظر گرفته نشده اما پیگیری های لازم صورت گرفته تا به اندازه نیاز خریداری و در استان توزیع شود.
,
 
,
وی با اشاره به ضرورت بازارچه‌هایی برای عرضه محصولات کشاورزی گفت: یکی از بهترین فرصت ها برای عرضه چنین محصولاتی، ایجاد روستا بازارها است که ادارات و اتحادیه های شهرستان باید با تمام توان و امکانات در پی ایجاد چنین مراکزی باشند.
,
 
,
مدیرکل تعاون روستایی لرستان بیان کرد: در چنین مواقعی به راحتی محصولات کشاورزی خریداری شده با قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می شود که لازم است این بازارچه ها دایر شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه