اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره خبر داد؛

دسترسی مخاطبان به آثار جشنواره عروسکی در همه روزهای جشنواره

دسترسی مخاطبان به آثار جشنواره عروسکی در همه روزهای جشنواره
دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک اعلام کرد که تمام آثار شرکت‌کننده در این رویداد در طول دوره برگزاری جشنواره در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حاجیان دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک توضیح داد: به منظور دسترسی سهل‌تر مخاطبان به نمایش‌های این دوره از جشنواره، تمام آثار شرکت‌کننده در بازه زمانی جشنواره از ۱۰ تا ۱۷ اسفند ماه در ۴ سامانه میزبانِ آثار قابل دسترسی هستند. به این معنا که تمام آثار در طول برگزاری جشنواره پخش می‌شوند و به همین دلیل جدول نمایش‌ آثار نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک, ۱۰ تا ۱۷ اسفند,

حاجیان ادامه داد: مخاطبان عزیز فقط برای دیدن نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره باید بلیت تهیه کنند یا از کدهای مخصوص استفاده کنند ولی تماشای نمایش‌های بخش‌های فضای باز، محیطی، سنتی، ایده‌های نو و فضای مجازی رایگان است.

,

حاجیان در پایان بیان کرد: تلاش بر این است که نمایش آثار از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شود و این نمایش‌ها تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه، یعنی تا پیش از آغاز اختتامیه، قابلیت استفاده و دسترسی را دارند.

, نمایش آثار از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شود,

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک با یاد زنده یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی دهم تا هفدهم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه