اخبار داغ

یادداشت؛

غائله سراوان و رسالت زینبی

غائله سراوان و رسالت زینبی
رسالت ماست تا زینب گونه به بیان حقایق بپردازیم و دربرابر تحریف تاریخ بایستیم. امروز کربلا سراوان است و تحریف وقایع مذکور توسط رسانه‌های معاند رسالت مارا دشوارتر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، چندسال پیش کتابی از شهید مطهری به دستم رسید و سعادت شد تورقی داشته باشیم. این متفکر بزرگ از تقابل ولایت‌ها گفت، یعنی در عالم دوگونه ولایت هست. ولایت حق و ولایت باطل.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

ولایت باطل به شیطان می رسد اگر چه ولایتش مطلق نیست واز ولایت حق مستقل نمی باشد ولی برای امتحان خداوند عالم را اینگونه افریده که انسانها مختارباشند، شبیه به چنین سخنی دریکی از اثار شریعتی هم به چشم نگارنده خورد.

,

آنجاکه میگوید تاریخ شاهد دو جریان وسه سنگر است، جریان حق وجریان باطل واینکه یک سنگر دیگر هم هست که میگوید من بیطرفم! شریعتی میگوید من بیطرفم نداریم!!! عالم جهت دارد، امروز سالگرد شهادت گونه حضرت زینب است.

,

او بود که پیام عاشورا را از کربلا و از روز عاشورا جهانی کرد، او بود که در برابر باطل ایستاد وکاخ یزید را لرزاند! او بود که در کوفه وشام بیداری ایجاد کرد! او بود که دربرابر یزید ایستاد و گفت: مارایت الاجمیلا!!!

,

امروز رسالت روشنفکران اصیل، علما، خواص، نخبگان، هنرمندان و کسانی که در تحولات تاریخی موثراند و مورد وثوق مردم اند این است که نسبت به تحولات مهم تاریخی درکشور ومنطقه وجهان بی تفاوت نباشند و موضع گیری انقلابی و حقیقی داشته باشند و به تعبیر شریعتی انان که رفتند کار حسینی کردند وانان که ماندند باید زینبی عمل کنند درغیر اینصورت یزیدی اند.

,

این روزها دیدیم که پرچم رسول الله را در سراوان به اسم سوخت بر آتش زدند در حالیکه سوخت‌برهای عزیز دوشکا ندارند!ا نان مردمی سخت کوش وحلال اند. تروریست‌های تکفیری اینبار در نقاب سوخت برآمدند پرچم الله را اتش زدند!

,

و مامور انتظامی مجید رجایی را که همسر او حامله بود شهید کردند، رسالت ماست تا زینب گونه به بیان حقایق بپردازیم و در برابر تحریف تاریخ بایستیم، امروز کربلا سراوان است، تحریف وقایع مذکور توسط رسانه های معاند رسالت مارا دشوار تر میکند لذا علمای اسلام!روشنفکران!بپاخیزید!

,

و زینب گونه از حریم حقیقت پاسداری کنید که سکوت در برابر خون بناحق ریخته سرباز اسلام خیانتی است نابخشودنی!

,

عاطفه سادات حسینی، فعال فرهنگی اجتماعی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه