اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

درگیری‌های سراوان، توطئه مافیای سوخت و معاندین بود/ بزرگنمایی رسانه‌های غربی و تلاش برای ملتهب کردن فضا

درگیری‌های سراوان، توطئه مافیای سوخت و معاندین بود/ بزرگنمایی رسانه‌های غربی و تلاش برای ملتهب کردن فضا
اسماعیلی گفت: درگیری‌های سراوان، توطئه مافیای سوخت و معاندین بود که در این میان رسانه های غربی تلاش برای ملتهب کردن فضا را داشتند و اقدام به بزرگنمایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به موضوع سروان اظهار داشت: این توطئه توسط مافیای سوخت و گروه های تروریستی طراحی شد که سعی کردند از این فرصت برای درگیری و آشوب استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: کولبران و سوخت بران مناطق مرزی از این اقدام برای معیشت و گذران زندگی استفاده می کنند که در این راستا چند گذرگاه در طرح “رزاق” توسط سپاه برای آنها در نظر گرفته شده اما مافیای سوخت از این فضا متضرر شدند و فضا را به سمت آشوب کشیدند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بزرگنمایی رسانه های غربی از این فضا تصریح کرد: رسانه های معاند بسیار دقیق فضایی پر از آشوب را به نمایش گذاشتند و تلاش داشتند از این فضا در جهت تضعیف انقلاب استفاده کنند.

,

اسماعیلی عنوان کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، دشمن از هم اکنون برنامه ریزی می کند تا از هر فرصتی برای ایجاد التهاب استفاده نماید اما با آگاهی از حیله گری ضد انقلاب و دشمنان قطعا از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه باید شرایط لازم برای این افراد تسهیل شود گفت: دولت و مجلس باید شرایط را در این مناطق مد نظر داشته باشند و اگر قانونی وجود دارد دولت اجرا نماید و اگر قانونی نیست، خود مجلس شرایط را مهیا نماید تا مشکلات کولبران و سوخت بران کاهش یابد.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: با همکاری دولت و مجلس قطعا طراحی و توطئه های مافیای سوخت که دست به اغتشاش زده اند، خنثی می شود.

,

اساعیلی ریشه همه این مشکلات را نبود اشتغال و مشکلات اقتصادی برشمرد و افزود: اگر تولید افزایش یابد و فضا به سمتی رود که با احیای واحدهای تولیدی راکد و استفاده از ظرفیت ها، فرصت های شغلی مناسبی ایجاد شود قطعا مشکلات در این حوزه کاهش می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه