اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد؛

بازی دولت با قیمت ارز برای جبران کسری بودجه/ گرانی ارز فشار بیشتری به قشر ضعیف وارد کرد

بازی دولت با قیمت ارز برای جبران کسری بودجه/ گرانی ارز فشار بیشتری به قشر ضعیف وارد کرد
خدابخشی گفت: برای ایجاد این توازن متاسفانه قیمت ارز را بالا می برند و در کشوری که وابستگی به منابع ارزی وجود داشته باشد و دولت بتواند با قیمت ارز بازی کند برای جبران کسری بودجه، قیمت را افزایش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خدابخشی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به سخنان واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در راستای افزایش قیمت دلار اظهار داشت: در بودجه، یک طرف منابع و یک طرف هم مصارف وجود دارد و با توجه به اینکه بخشی از منابع به ارز وابسته است، زمانی که توازن بین منابع و مصارف برقرار نشود و منابع کمتر از مصارف باشد، قیمت ارز را بالا می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: توازن در منابع و مصارف مانند الاکلنگ است که باید این تعادل وجود داشته باشد و در صورتی که یکی از این دو کمتر یا بیشتر شود، این توازن به هم خورد.

,

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ایجاد این توازن متاسفانه قیمت ارز را بالا می برند و در کشوری که وابستگی به منابع ارزی وجود داشته باشد و دولت بتواند با قیمت ارز بازی کند برای جبران کسری بودجه، قیمت را افزایش می دهد.

, , ,

خدابخشی عنوان کرد: از مهمترین پیامدهای این اقدام این است که افزایش قیمت ارز سبب می شود تا فشار بیشتری به اقشار ضعیف وارد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه