اخبار داغ

در گفتگویی مطرح شد؛

تشریح چگونگی ارسال آثار به جشنواره کشوری ابوذر

تشریح چگونگی ارسال آثار به جشنواره کشوری ابوذر
مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه اظهار داشت: این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، صدا و سیما و شبکه توسعه اجتماعی رسالت برگزار شد.

وی افزود: این مراسم به دلیل محدودیت های کرونایی با حضور برگزیدگان و برخی از مسئولین و مدیران رسانه ای در سالن جلسات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این دوره از رقابت ها ۳۳۵ اثر در ۱۶ موضوع و ۱۰ قالب از جمله خبرنویسی، گزارش، یادداشت، عکس، موشن گرافی، فیلم کوتاه و… به این جشنواره ارسال شد.

به گفته این مسئول مرحله انتخاب آثار جشنواره ابوذر استان کرمانشاه با حضور ۳ تن از داوران مجرب صورت گرفت و اثر اول در هر زمینه ای به جشنواره ملی ارسال خواهد شد.

وی همچنین گفت: از آنجا که برای آثار، سقف امتیاز را تعیین کردیم و در هر رشته ای که زیر ۷۰ امتیاز کسب شد بحث اول و دوم برای آن رشته در نظر گرفته نشد و فقط عنوان سوم برای آن مطرح شد که اینگونه اتفاقات در جشنواره‌ها اجتناب ناپذیر و بسته به نظر هیات داوران است.

صحرایی با بیان اینکه در این جشنواره تدبیری اتخاذ شد که با کدگذاری آثار و ناشناخته ماندن متسابقین نزد داوران، عدالت را برقرار کردیم، افزود:  تنها در ۸ رشته از این ۱۶ موضوع نفر اول داشتیم که آثار آنها برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه