اخبار داغ

تهیه‌کننده و کارگردان سریال طنز «مَتَل»:

سریال طنز «مَتَل» ویژه نوروز ۱۴۰۰ در کوهدشت کلید خورد

سریال طنز «مَتَل» ویژه نوروز ۱۴۰۰ در کوهدشت کلید خورد
طرهانی گفت: سریال طنز «مَتَل» ویژه نوروز ۱۴۰۰، با ۱۳ قسمت متنوع اجتماعی در کوهدشت کلید خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم طرهانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: سریال «مَتَل» با محتوای طنز اجتماعی در ۱۳ قسمت در حال تهیه است و عید نوروز امسال لحظات مردم کوهدشت را شیرین خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این سریال دارای فصل‌بندی موضوعی جداگانه‌ای بوده و در شهرستان کوهدشت کلید خورده است، پخش آن نیز در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ در «مجله ویدیویی بام لرستان» به آدرس اینترنتی «www.bamelorestan.ir» خواهد بود و پس از پخش هر قسمت نیز، آرشیو برنامه در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

تهیه‌کننده و کارگردان سریال طنز «مَتَل» عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و حضور خانواده‌ها در منازل، هدف ما از ساخت این مجموعه پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و ایجاد شادی در جامعه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر توجه به اثرگذاری مطلوب این مجموعه بر روی مخاطبان، به مفهوم و تأثیرات فرهنگی و اجتماعی آن دقت زیادی داشته‌ایم که در قالب طنز، مطالبات و مشکلات اجتماعی به نحو احسن بازگو شود.

طرهانی گفت: استند آپ کمدی، اخبار طنز، گزارش مردمی، موسیقی، نمایش، مسابقه و … ازجمله قسمت‌های مختلف سریال طنز «مَتَل» است.

تهیه‌کننده و کارگردان سریال طنز «مَتَل» بیان کرد: افرادی همچون سید محسن قاسمی، بهاره طرهانی، محمدرضا آزادبخت، علیرضا خانی، سید نیما موسوی، رضا حیدری، حمید آدمی و… ازجمله هنرمندان و دست‌اندرکاران این برنامه به شمار می روند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه