اخبار داغ

انتقال نیمه‌کاره گاز به روستاهای سرپل ذهاب؛

روستاهایی در حسرت شعله آبی گاز/ انتظار ۵ ساله کی تمام می‌شود؟

روستاهایی در حسرت شعله آبی گاز/ انتظار ۵ ساله کی تمام می‌شود؟
مشکلات عدم اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان بشیوه و پاطاق بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب۵ ساله شده و اهالی ۱۴روستای این دهستان چشم به راه تلاش جهادی مسئولین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، گازرسانی به روستاهای مناطق محروم یکی از اقداماتی است که در راستای محرومیت‌زدایی باید در دستور کار دولت‌ها قرار بگیرد. این در حالی است که با وجود تاکیدات فراوان در این حوزه اقدامات مناسبی که در راستای گازرسانی صورت گرفته است هنوز برخی از مناطق گاز ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,

یکی از مناطقی که کماکان مشکل گازرسانی در روستاهای آن دیده می شود شهرستان سرپلذهاب است.

,

با توجه به این مطالب عدم تکمیل پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای محروم دهستان بشیوه و پاتاق در بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب موضوعی قابل تأمل است.

,

, ,

پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان بشیوه پاطاق از سال ۱۳۹۴ کلنگ زنی شده ولی متاسفانه بعد از گذشت ۵ سال بی نتیجه مانده و هنوز نعمت گاز طبیعی به این روستاها نرسیده است.

,

آقای آینه از اهالی این دهستان در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: گازرسانی به روستای ما ۵ سال است که آغاز شده و ما در این مدت فقط وعده هایی شنیدیم که هیچکدام تحقق نیافته است.

, بازی دراز,

وی گفت: وجود معارض شخصی بر مسیر خط لوله اصلی انتقال گاز به این روستاها دلیل اصلی عدم تکمیل پروژه بوده که هربار مسئولین برای رفع آن وعده داده ولی متاسفانه انجام نشده و همچنان سنگی بر سر راه گازدار شدن خانوارهای این ۱۴ روستا است.

,

, ,

بسطامی یکی دیگر از اهالی این دهستان است به خبرنگار بازی دراز گفت: در دنیایی که همه به دنبال پیشرفت و ترقی هستند و امروزه روستاها با برخورداری از امکانات بسیار شبیه به شهر می شوند ما هنوز در صف کپسول های گاز "ال پی جی" برای مصرف خانگی هستیم و در فصل سرد سال نیز با مشقت بسیار می توانیم آنرا تهیه کنیم.

,

بر اساس این گزارش درست است که وجود معارض شخصی در مسیر انتقال لوله اصلی گاز یک موضوع عمومی و یک مسئله ای است که با همکاری و همراهی مردم حل می شود اما مدیریت میدانی پروژه برای جذب این همراهی و تعامل موضوع مهمی است که در حیطه وظایف مسئولین قرار می گیرد.

,

معارضات اجتماعی منطقه پاطاق برطرف شده است

, معارضات اجتماعی منطقه پاطاق برطرف شده است, معارضات اجتماعی منطقه پاطاق برطرف شده است, منطقه پاطاق , منطقه پاطاق ,

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای بشیوه و پاطاق یکی از مشکلات مهم مردم این منطقه است که به دلیل وجود معارض در ۵ سال گذشته متوقف شده است.

,

, ,

وی افزود: با حضور مستمر فرماندار و مسئولین شهرستان سرپل ذهاب مشکل معارضات برطرف شده و یک نقطه آن باقیمانده بود که دیروز در این بازدید میدانی حل شد و کار لوله گذاری خط اصلی انتقال گاز به ۵ روستا آغاز شد.

,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان داشت: در منطقه پاطاق نیز معارضات اجتماعی برطرف شده و بخشی از مسایل فنی پروژه باقیمانده که امیدواریم به سرعت رفع شده و کار گازرسانی به تمام روستاهای این دهستان انجام شود و مردم از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

,

مشکلات وجود معارض اجتماعی پروژه با تلاش مسئولین مرتفع شده ولی پاره ای از مشکلات فنی آن کماکان باقیست و با این وجود عملیات اجرایی پروژه با حضور پیمانکار مربوطه از سر گرفته شده است.

,

, ,

وجود معارض اجتماعی بر سر راه پروژه باعث توقف کامل عملیات اجرایی آن شده بود

, وجود معارض اجتماعی بر سر راه پروژه باعث توقف کامل عملیات اجرایی آن شده بود, وجود معارض اجتماعی بر سر راه پروژه باعث توقف کامل عملیات اجرایی آن شده بود,

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای دهستان بشیوه و پاطاق یکی از مطالبات مهم اهالی این دهستان است که از ۵ سال گذشته پروژه گازرسانی به آن آغاز شده است.

,

وی افزود: وجود معارض اجتماعی بر سر راه پروژه باعث توقف کامل عملیات اجرایی آن شده بود و پیگیری ها و جلسات مکرری در طول این سالها برای رفع آن انجام گرفت که خوشبختانه بعد از ۵سال این مشکل با همراهی مردم  مرتفع شد.

,

فرماندار سرپلذهاب تصریح کرد: روستاهای پاطاق در حال علمک گذاری است و در بخش بشیوه نیز آخرین معارض آن دیروز برطرف شده و لوله گذاری خط اصلی آن از امروز آغاز شد که امیدواریم به سرعت این پروژه انجام گرفته و موجب رضایتمندی مردم شود.

,

, ,

گازرسانی به ۱۴ روستای دهستان بشیوه و پاطاق بنا بر وعده امروز مسئولین بدون مشکل معارض و با وجود پاره ای از مشکلات فنی در حال انجام است که امیدواریم این بار وعده مسئولین منجر به گازدار شدن خانوارهای این دهستان محروم شود.

,

انتهایرپیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه