اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

دشمن به دنبال انشقاق بین حاکمیت و مردم است/ مسئول باید ملجأ مردم باشد

دشمن به دنبال انشقاق بین حاکمیت و مردم است/ مسئول باید ملجأ مردم باشد
سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال انشقاق بین حاکمیت و مردم است، گفت: مسئول باید بین مردم و ملجأ و تکیه‌گاه آنها باشد و مردم حس کنند پشتیبان آنان است و در این مسیر اخلاص شاه کلید اصلی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در یادواره شهدا بخش راین با بیان اینکه امروز به بیشتر از هر روز دیگری نیاز به برگزاری و ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت داریم که این مسئله، فرهنگ مصونیت انقلاب اسلامی ملت ماست، گفت: جلسه و محفل، محفل شهیدان است و در محضر ۷۲ شهید و قهرمان حقیقی ملت بزرگ ایران هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شهیدان یک جان و آبرو داشتند که در طبق اخلاص برای بقای دین خدا، حفظ کرامت ملت بزرگ ایران، تبعیت از امام خود و حفظ تمامیت ارضی گذاشتند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه شهیدان وظیفه خود را به زیبایی انجام دادند، تصریح کرد: در دوران پر افتخار دفاع مقدس توده های مردم رسالت و وظیفه خود را به شایستگی انجام دادند و پرونده آنها پرونده ای سبز و سربلند است؛ در آن دوران امتحان، امتحان توده ها بود و توده های ملت ما سربلند هستند و امروز امتحان، امتحان نخبگان است.

وی افزود: امروز نخبنگان هستند که باید مواظبت کنند تا بتوانند از امتحان سخت الهی بیرون آیند؛ مبادا بار دیگر توده های ملت از نخبگان ما جلو بزنند؛ در جنگ نرم  ۸۸ باز نیز توده های ملت از نخبگان جلو زدند و تاریخ انقلاب را تغییر دادند و امروز شرایط ما شرایطی است که نخبگان ما در معرض امتحان سخت الهی قرار دارند.

سردار معروفی بیان کرد: در محفل شهیدان و در مجلس ارزشمند در این شهر مومن، انقلابی و با عقبه ارزشمند مجاهدت، سلحشوری و ایستادگی در مقابل دشمنان خدا و در جبهه حق ایستادگی کرده اند، قرار داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سه مؤلفه ایمان عملی به خدا، وحدت واقعی و مدیریت صحیح اسلامی ما را در انقلاب و دفاع مقدس پیروز کرد، گفت: در تبیین مولفه اول می توان گفت که خداوند ملت بزرگ ایران در دوران پر افتخار انقلاب و دفاع مقدس یاری کرد، چرا که در آن دوران ملت بزرگ ایران فقط به توکل خدا کردند و از هیچ قدرت استکباری در دنیا نترسیدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه وحدت کلمه برای خدا، وحدت حول محور امامت و ولایت برای ذات اقدس عالم بود و این وحدت عزت، شرافت و بزرگی به ارمغان می آورد، اذعان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی همه اقوام، مذاهب و گروه های سیاسی تحت امر ولی خویش حرکت کردند و ایستادند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت صحیح اسلامی یعنی ولایت مطلقه فقیه و حجت خدا که در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حضور امام راحل این نعمت بزرگ الهی بود که برای اسلام قدرت ایجاد کرد، ادامه داد: ولایت و رهبری امام خمینی(ره) بود که مولفه اول و دوم را در یک جبهه قرار گرفت و انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه امروز به بزرگی انقلاب اسلامی همگان اذعان دارند و به دنبال مذاکره با ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: این بزرگی و مجاهدت را مرهون خون مجاهدین ارزشمند و بزرگی هستیم که تمام وجود خود را تقدیم ملت، انقلاب و دین خدا کردند و امام راحل نیز این شرایط را پیامبر گونه مدیریت کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خروجی انقلاب اسلامی ولایت است، اظهار کرد: ولی فقیه، این شخصیت بزرگ ولایی و این کارشناس دین که همه چیز را برای خدا و امت خدا می خواهد برای ما بس است و اگر ایشان نبود وضعیت امروز ما از پاکستان و افغانستان بدتر بود.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر امروز شاهد هستیم که حزب الله در دنیا بازیگر اصلی است، اسرائیل را بر زمین می زند و اهداف آمریکا را از بین می برد؛ به این دلیل است که سید حسن نصرالله، نظام سیاسی امامین انقلاب ما را عملیاتی می کند؛ اگر امروز می بینیم که سوریه نجات پیدا کرده، فلسطین جان گرفته و انصارالله یمن تشکیل شده است به پیروی از نظام انقلاب اسلامی بوده است.

وی ابراز کرد: دشمنان ما و در رأس آنها آمریکا است؛ مستشاران و کارشناس سیاسی آنها پس از برجام با صراحت بیان کردند که ما در خاورمیانه و در ایران با یک ابر حریف طرف هستیم؛ ابر حریفی که راهبرد و سناریو ما را می داند و آنها را به موقع برای ملت ایران تبیین می کند و ملت نیز به زیبایی از او اطاعت می کنند؛ این تحلیل دشمن نسبت به حجت و ولی خداست.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز دشمن در مقابل سه مولفه یاد شده با ما جنگ آشکاری را آغاز کرده است، عنوان کرد: نکته مهم برگزاری یادوراه های شهدا یک درس و عبرت است؛ عبرت آن عدم تکرار تاریخ است و درس آن این است که باید مراقب بود که دشمن امروز این سه مولفه را هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دشمن به دنبال پائین کشیدن و تهی کردن ایمان جوانان ما است؛ آنان امروز در پشت خاکریز نیستند و در خانه و در کنار فرزندان ما قرار دارند تا ایمان آنان را بگیرند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال انشقاق بین حاکمیت و مردم است، اظهار کرد: دشمنان توان بی مدیریتی و ناکارآمدی برخی را به گردن ولایت می اندازند که هدف از مطرح کردن این مسئله جدایی و انشقاق در انقلاب برای بی ثبات سازی انقلاب و ملت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای سفره مردم قانون تعریف کرد و آن قانون اقتصاد مقاومتی است و چنانچه این قانون عملیاتی شده بود؛ امروز مردم دچار مشکل نبودند، عنوان کرد: نوزده شعار سال در راستای مسائل اقتصادی است چون رهبر فرزانه انقلاب احساس می کند که این کشتی را باید مواظب بود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه به فرمان امام، شعار گفتیم و آن را بالای سربرگ قرار دادیم، تأکید کرد: مگر حرف امام و ولی خدا حکم، فرمان و فتوا نیست؛ پس چرا این فرمان را عملیاتی نمی کنیم؛ همه ما در این زمینه مسئول هستیم؛ اگر خانواده ای در بازار به دنبال جنس خارجی باشد، مفهوم آن ساقط کردن کارخانه داخلی است و پیامد آن نوجوان چینی را به سر کار بردن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: دشمن سه مولفه ایمان عملی به خدا، وحدت واقعی و مدیریت صحیح اسلامی را مورد هدف قرار داده است و باید در این زمینه مراقبت کنیم چرا که این سه مولفه ما را بزرگ و پیروز کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: من مخالف این هستم که مکتب و شخص کم نظیر و بی نظیر حاج قاسم را با خاطره معرفی کنیم؛سپهبد شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و کسانی که ذوب در ولایت را نفهمیدند، مشکل از خودشان است و نباید دنبال نظام سیاسی آنها چرخید، باید دنبال نظام اعتقادی آنها بچرخید که مشکل دارد.

وی با بیان اینکه برخی تا زمانی که وکیل و وزیر هستند، ولایت پذیر اند، ابراز کرد: عده ای می خواستند حاج قاسم را از سوریه و جبهه مقاومت برگردانند؛ می خواستند مالک را برگردانند و صفین را تکرار کنند اما آنچه او انجام داد که امام خود می خواست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم مکتب دست گرفتن و نه مچ گرفتن و دعوا و کدورت است، گفت: بحث ما بحث انقلاب و ملت است؛ شخصی نیست که بعضی با دعوای شخصی ذهن مردم را درگیر می کنند؛ این از کوچکی انسان ها در نظام بزرگ است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: به افرادی نیاز داریم که همانند حاج قاسم عمل کنند؛ چرا باید افکار ملت را منحرف کنیم؟ امروز در کشور، آقایی جایی ندارد بلکه نوکری بالاترین افتخار در نظام است که همان خدمت گذاری صدیق است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مسئول باید بین مردم و ملجأ و تکیه گاه آنها باشد و مردم حس کنند پشتیبان آنان است و در این مسیر اخلاص شاه کلید اصلی باشد، اظهار کرد: جدای از یادواره های استانی و محله ای و...یادواره های شهدا را باید به سمت خانواده ها ببریم و به تعداد ۶۵۰۰ شهید استان در خانه شهدا یادواره برگزار شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بریده باد دست و زبانی که می خواهد نام مقدس شهید را حذف کند؛ اما اگر جبهه انقلاب و بچه های انقلاب مراقبت بکنند این مسئله حفظ می شود و این شبکه باید تبدیل به یک جریان در انقلاب اسلامی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه