اخبار داغ

پوستر نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی رونمایی شد

پوستر نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی رونمایی شد
۹ اسفند از پوستر نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پوستر نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پوستر این نمایشگاه عصر دیروز شنبه ۹ اسفند ماه در مراسمی خصوصی در مجموعه تئاتر شهر رونمایی شد.

,

در این برنامه مهدی حاجیان، دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک، از حاضران قدردانی و از آنان دعوت کرد در مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه عکس جشنواره که امروز، یکشنبه ۱۰ اسفند ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

,

همچنین امیر عابدی، مدیر بخش عکس این دوره از جشنواره که طراحی پوستر آن را هم بر عهده داشته است، با گرامیداشت یاد و خاطره گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و نیز زنده یاد محمدرضاالوند توضیحات کوتاهی درباره پوستر این نمایشگاه ارایه کرد.

,

او با قدردانی از حاضران در این برنامه افزود: معمولا در طراحی پوستر به سمت گرافیک می‌رویم ولی من این پوستر را با بهره‌گیری از عکس یک عروسک که خودم آن را عکاسی کرده‌ام، طراحی کردم.

,

عابدی یادآوری کرد: در دوره‌های گذشته جشنواره نمایش عروسکی، بخش عکس تعریف نشده بود و به نمایندگی از عکاسان تئاتر از همراهی مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری در برگزاری نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی قدردانی می‌کنم.

,

در این برنامه کوتاه سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ، قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی، حسین مسافر آستانه، سعید اسدی، محمدمهدی بهداروند و تعدادی از مدیران ستاد برگزاری جشنواره حضور داشتند.

,

نمایشگاه عکس این دوره از جشنواره نمایش عروسکی امروز ، یکشنبه ۱۰ اسفند ماه به طور رسمی در  گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. مدیریت بخش عکس این دوره از جشنواره بر عهده امیر عابدی است.

,

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک با یاد زنده‌یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره، با دبیری اجرایی مهدی حاجیان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی از امروز، دهم اسفند ماه آغاز می‌شود و تا هفدهم همین ماه ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه