اخبار داغ

حاشیه جدید در جمع آبی ها

مظاهری تمرین استقلال را رها کرد و رفت/ بهانه های رشید، مصدومیت یا اختلاف؟

مظاهری تمرین استقلال را رها کرد و رفت/ بهانه های رشید، مصدومیت یا اختلاف؟
دروازه بان تیم فوتبال استقلال تمرین امروز را نیمه کاره رها کرد و از محل تمرین رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاشیه های پیرامون باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد و به نظر می رسد نقطه پایانی نخواهد داشت. بعد از قهر 14 روزه مهدی قالیدی مهاجم جوان آبی ها به بهانه ترمیم قراردادش که در نهایت روز گذشته خاتمه یافت و ستاره ریزنقش آبی ها با سلام و صلوات به تمرینات بازگشت، امروز خبر رسید که رشید مظاهری گلر اصلی استقلال بنای ناسازگاری را گذاشته و حاشیه جدیدی را کلید زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی  برگزار شد که رشید مظاهری در اقدامی عجیب تمرین تیمش را به این بهانه که مصدومیت از ناحیه مچ پا  دارد ترک کرد.

,

این در حالی است که اعضای کادر فنی تیم استقلال چندین بار با وی صحبت کرده تا مظاهری را متقاعد به ماندن در تمرین کنند اما وی اعلام کرد به دلیل درد از ناحیه مچ نمی تواند تمرین کند.

,

گفته می‌شود دروازه بان استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر و حضور در بیمارستان برای MRI تمرین را ترک کرده اما این ادعا در حالی مطرح می شود که در روزهای گذشته رشید بدون هیچ مشکلی در تمرینات تیمش حاضر بود و آثاری از مصدومیت نداشت. او حتی در تمرینات روزهای اخیر اقدام به پشتک زدن کرده بود!

, MRI,

گفته می شود بین رشید و مربی گلرها هم اختلافاتی به وجود آمده که مربی دروازه بان های استقلال را ناراحت کرده است.

,

با این شرایط به نظر می رسد مظاهری در نخستین بازی آبیها در دور برگشت برابر مس رفسنجان غایب است و بدین ترتیب سید حسین حسینی دروازه‌بان آبی پوشان در این بازی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه