اخبار داغ

تأکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر کنترل تردد در مرزهای استان با خوزستان

تأکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر کنترل تردد در مرزهای استان با خوزستان
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کنترل تردد در مرزهای استان با استان‌های هم‌جوار به‌ویژه خوزستان و اعمال محدودیت عبور و مرور در داخل شهرهای این استان در دستور کار قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، بر کنترل تردد در مرزهای استان با استان‌های هم‌جوار به‌ویژه خوزستان و اعمال کنترل عبور و مرور در داخل شهرهای این استان تأکید کرد.

وی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری به مدت دو هفته برگزاری هرگونه مراسم با ازدحام بالا همچون مراسمات سوگواری یا جشن، جشنواره، سمینار و... ممنوع است.

عباسی عنوان کرد: فرمانداران شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان‌هایی که مرز مشترک با استان خوزستان دارند باید دو کار مهم را در دستور کار خود قرار دهند، ابتدا کنترل دقیق جاده‌های مواصلاتی و دیگری تشکیل جلسه با بزرگان قوم و درخواست از آن‌ها برای خودداری از برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف در شهرستان.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید از پذیرش هرگونه مهمان و مسافر از استان خوزستان در مهمان‌پذیرها، هتل‌ها و حتی منزل افراد جلوگیری به عمل آید.

وی با تأکید بر اینکه کنترل پایانه‌های مسافربری و باربری در چهارمحال و بختیاری باید تشدید شود، اضافه کرد: هشدارها در خصوص شیوع کرونای انگلیسی در قالب یک پیامک عمومی برای مردم استان ارسال شود.

عباسی عنوان کرد: در حال حاضر نیازی به تعطیلی بازار در چهارمحال و بختیاری نیست اما اگر بازاریان و مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نکنند و مراقب نباشند، رنگ استان تغییر خواهد کرد و دیگر شرایط از دست استان خارج می‌شود که حتی ممکن است به تعطیلی بازار نیز منجر شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پرسنل دستگاه‌های دولتی به‌صورت دوسوم بر سر کار حاضر شوند، البته ادارات خدمات رسان مستثنی هستند، گفت: برای هر رئیس یا مدیری که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند تا انفصال از خدمت نیز پیش‌بینی شده است اما در این مدت هیچ گزارشی در این خصوص ارائه نشده است، نباید با مدیرانی که پروتکل‌های بهداشتی را در مجموعه خود نادیده می‌گیرند مسامحه کرد.

وی تأکید کرد: تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت چهارمحال و بختیاری و اتاق اصناف بیش از گذشته بر بازار نظارت داشته باشند، اصنافی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نمی‌کنند پلمپ خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه