اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل:

فعالان فضای مجازی هوشیار باشند که در زمین دشمن بازی نکنند

فعالان فضای مجازی هوشیار باشند که در زمین دشمن بازی نکنند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: امروز فضای مجازی بر فضای حقیقی و بر واقعیت ها غلبه کرده است لذا باید فعالین مجازی هوشیار باشند که مبادا در زمین دشمن بازی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سید محمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل پیش از ظهر امروز در دوره آسیب شناسی فضای مجازی در جمع بسیجیان شهرستان اردل گفت: اهمیت کار در فضای مجازی به قدری مهم است که فرمانده معظم کل قوا می فرمایند "من اگر بنا باشد که اشتغال به کار و فعالیت پیدا بکنم  فعالیت در عرصه فضای مجازی را به دلیل اهمیتش انتخاب می کنم."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین, نیوز,

موسوی با بیان اینکه فضای مجازی فقط نامش فضای مجازی است اظهار کرد: این فضا حقیقت زندگی ما و مخاطبان ما را در برگرفته است و عینی و واقعی است.

وی افزود: امروز فضای مجازی بر فضای حقیقی بر واقعیت ها غلبه کرده است لذا باید فعالین مجازی هوشیار باشند که مبادا در زمین دشمن بازی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با بیان اینکه دشمن در جهت تفرقه افکنی و ایجاد شبه در مسایل سیاسی و اجتماعی تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی و رسانه‌ای شروع کرده است بیان کرد:باید در مقابل شبه افکنی و دروغ پردازی دشمن در فضای مجازی و رسانه هوشیار بود چون دشمن در صدد ایجاد شکاف در بین جامعه است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه