اخبار داغ

با افت ۸۶۰۱ واحدی شاخص کل؛

ادامه ریزش‌ بورس/ ارزش معاملات خرد به ۲۲۵۰ میلیارد تومان رسید

ادامه ریزش‌ بورس/ ارزش معاملات خرد به ۲۲۵۰ میلیارد تومان رسید
بازار سهام در ادامه روند ریزشی چند ماه گذشته خودش، امروز باز هم با افت ۸۶۰۱ واحدی شاخص کل مواجه شد و شاخص به ارتفاع یک میلیون و ۱۸۵۰ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام همچنان قصد خروج از مدار قرمز را ندارد و روند ریزشی را ادامه می‌دهد، به طوری که در معاملات امروز یکشنبه با توجه به فشار فروش، بازار  با رکود شدید و کاهش نقدشوندگی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معامله گران روز جاری در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۷۵۲ هزار معامله انجام دادند و مالکیت حدود ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.
,
 
,
ارزش معاملات امروز بازار سرمایه به بیش از ۹۶۹۷میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۲۵۰ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۴۲ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۸۶۰۱ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۳ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با ۱۰۲۸ واحد نزول به عدد ۴۳۲ هزار و ۳۷۳ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۸۶۰۱ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۳ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با ۱۰۲۸ واحد نزول به عدد ۴۳۲ هزار و ۳۷۳ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس تهران بیش از ۲ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۶۱۹ هزار معامله و به ارزش ۲۴۷۷ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران و معدنی ‌و صنعتی ‌چادرملو بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند و در مقابل نمادهای فرآوری معدنی اپال کانی پارس با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شد.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم با ۶۵ واحد کاهش به ۱۶ هزار و ۹۲۰ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم با ۶۵ واحد کاهش به ۱۶ هزار و ۹۲۰ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۶۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۱۳۳ هزار معامله و به ارزش ۷۲۲۰ میلیارد تومان را دادوستد کردند که بخش عمده‌ای از آن (بیش از ۷۰ درصد) مربوط به فروش اوراق مرابحه دولتی است.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی تندگویان، اعتباری ملل و شرکت آهن و فولاد ارفع با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه