اخبار داغ

کریمی اسطوره است اما مجمع رای می‌دهد؛

اصفهانیان: فضای انتخابات فدراسیون فوتبال سالم بود/ انتظار نداشتم مرا رد صلاحیت کنند!

اصفهانیان: فضای انتخابات فدراسیون فوتبال سالم بود/ انتظار نداشتم مرا رد صلاحیت کنند!
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ما تابع آنچه تصمیم گرفته می‌شود، هستیم اما انتظار نداشتم چنین اتفاقی برای من رخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در واکنش به انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: همه چیز خوب بود و انتخابات در فضای سالمی برگزار شد. با توجه به اینکه مجمع ارکان اصلی فوتبال است و اعضای مجمع از افراد فرهیخته هستند، رای اعتمادی که به آقای عزیزی خادم دادند، قابل توجه است و به ایشان تبریک می‌گوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در خصوص اینکه گفته شده بود به انتخابات بازگشته است، اظهار کرد: واقعا این خبر جای تعجب داشت و باید دلیلش را از افرادی که در داخل مجموعه هستند سوال کرد. ما تابع آنچه تصمیم گرفته می‌شود، هستیم اما انتظار نداشتم چنین اتفاقی برای من رخ دهد.

,

اصفهانیان درباره رای نیاوردن علی کریمی در انتخابات اظهار کرد: ایشان از اسطوره‌های  فوتبال ما هستند و خواهند بود اما مجمع باید رای دهد.

,

او در واکنش به صحبت‌های کنایه‌آمیز علی کریمی مبنی بر مهندسی شدن انتخابات اظهار کرد: فضای مناسبی در انتخابات بود.

,

رئیس کمیته داوران درباره اینکه چرا درباره نحوه بستن قرارداد با ویلموتس اتفاقی صورت نگرفت، گفت: ما به آقای تاج اختیار داده بودیم و به او گفته بودیم که مذاکرات لازم را انجام دهد. امضای ما در آن قراردادی که بسته بودند، یعنی قرارداد را رؤیت کردیم و افرادی که حقوق‌دان هستند باید اظهارات کارشناسی خود را ارائه می‌دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه