اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان مطرح کرد؛

تزلزل ها و عدم قاطعیت دولت در اجرای پروژه بهشت آباد سم مهلک برای احیای زاینده رود/ رییس جمهور شخصاً برای حل این معضل وارد شود

تزلزل ها و عدم قاطعیت دولت در اجرای پروژه بهشت آباد سم مهلک برای احیای زاینده رود/ رییس جمهور شخصاً برای حل این معضل وارد شود
طغیانی تزلزل ها و بهانه جویی ها در اجرای پروژه بهشت آباد را سم مهلک برای اصفهان دانست و گفت: 250 میلیون متر مکعب آب از طریق این پروژه وارد اصفهان خواهد شد که لازم است تا مصارف آب هم مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون اهمیت پروژه بهشت آباد برای تأمین آب مورد نیاز اصفهان، با اشاره به نامه منتشر شده از سوی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در این خصوص، گفت: اجرای این پروژه نیازمند عرصه مدیریتی دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: وزارت نیرو و محیط زیست باید به صورت جدی در این عرصه وارد شوند، البته سهم وزارت نیرو از سایر ارگان ها بیشتر است و به نظر بنده کمترین سهم در این میان مربوط به محیط زیست است.

,

طغیانی با بیان اینکه تزلزل هایی در تصمیم گیری برای اجرای پروژه بهشت آباد از سوی دولت وجود دارد، اظهار داشت: این موارد به عنوان سم مهلک برای احیای زاینده رود محسوب می شوند و درخواست رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان هم این است که رییس جمهور شخصاً برای حل این معضل وارد شود.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بهانه جویی های بی مورد را مشکل و مانع اصلی بر سر راه پروژه بهشت آباد دانست و ابراز کرد: متأسفانه وزارت نیرو اجری این پروژه را منوط به نظرات و اقدامات سازمان محیط زیست کرده است و محیط زیست هم مواردی از قبیل کامل نبودن مطالعات و سایر موارد را مطرح می کند که همه این ها سبب تعویق در اجرا و بهره برداری شده اند که هیچ کدام هم دلایل جدی و اساسی محسوب نمی شوند.

,

وی با بیان اینکه 250 میلیون متر مکعب آب از طریق پروژه بهشت آباد وارد اصفهان خواهد شد، تصریح کرد: قطعاً این میزان آب، همه مشکلات آب اصفهان را حل نمی کند، اما کمک بسیار بزرگی برای تأمین آب اصفهان خواهد کرد و می تواند مقداری از مشکلات را مرتفع کند.

,

طغیانی مدیریت مصرف آب در استان اصفهان چه در موارد دارای مجوز و چه در موارد بدون مجوز را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر به همان میزانی که آب وارد می شود، مصرف آب هم افزایش یابد، مشکلات حل نخواهد شد.

,

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان با اشاره به اهمیت مسأله آب در کشور و جهان، گفت: دولت باید همه موارد را با هم در نظر بگیرد و با یک تصمیم قاطع، برای رفع این مشکل اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه