اخبار داغ

رئیس اداره مخابرات فریدونشهر:

اینترنت به دورترین روستای پشتکوه فریدونشهر رسید

اینترنت به دورترین روستای پشتکوه فریدونشهر رسید
رئیس اداره مخابرات فریدونشهر با بیان این که دورترین روستای شهرستان فریدونشهر با کابل فیبر نوری به شبکه جهانی نت متصل شد، از اتصال ۹۴ درصد روستاهای این شهرستان به اینترنت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره مخابرات شهرستان فریدونشهر در گفتگو با صاحب نیوز از اتصال دورافتاده‌ترین روستای این شهرستان به شبکه فیبر نوری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حمیدرضا عطایی گفت: با تلاش جهادگران عرصه ارتباطات با اتمام پروژه فیبر نوری خاکی حد فاصل دورک، کاهگانک و وزوه و بهره برداری از این مسیر، اینترنت دو روستای کاهگانک و وزوه نیز که تاکنون به دلیل عدم وجود پهنای باند قابل تأمین نبود، تأمین و برقرار شده و از طریق شبکه ارتباطی همراه اول به شبکه جهانی اینترنت متصل شد.

,

وی افزود: هم اکنون حدود ۹۴ درصد روستاهای شهرستان فریدونشهر مجهز به اینترنت هستند که برخی روستاها دارای اینترنت نسل چهار همراه، برخی اینترنت نسل سه همراه، برخی اینترنت ثابت adsl و برخی نیز اینترنت 2G همراه هستند.

,

گفتنی است دیروز هم با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور به صورت متمرکز طرح BTS روستای دره بادام واقع در منطقه پشتکوه دوم این شهرستان با اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری به بهره‌برداری رسید.

,

منطقه پشتکوه دوم شهرستان فریدونشهر، منطقه‌ای کوهستانی و صعب العبور است که سفر به اکثر روستاهای آن از جمله به روستای ورزنه تنها با خودروهای کمک‌دار  امکان‌پذیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه