اخبار داغ

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان
در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

,

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

, ., .,

, , ,

سه کلیک از کجا اومده!

, سه کلیک از کجا اومده, !, !,

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

, سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان,

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

, سه کلیک,

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

, دلتابان,

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

, بلیط هواپیما,

چرا سه کلیک بهترینه؟

, چرا سه کلیک بهترینه؟,
  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟
,
  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • ,
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • ,
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • ,
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • ,
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • ,
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • ,
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • ,
  • بازم بگیم..؟
  • ,

     

    ,

    شگفتی سه کلیک

    , شگفتی سه کلیک,

    این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

    ,

     

    ,

    , ,

     

    ,
    ,

    سه کلیک تا تهران

    , سه کلیک تا تهران,

    حالا بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران در سایت سه کلیک بهتون بگیم تا در سفر به تهران از این نکات استفاده کنید...

    ,

    ارزان ترین بلیط هواپیما تهران در سایت سه کلیک

    , ارزان ترین بلیط هواپیما تهران در سایت سه کلیک,

    کلان شهر تهران با مساحتی حدود 730 کیلومتر مربع در دامان پر مهر کوه دماوند آرمیده است. تمرکز ساختار اداری کشور و فعالیت بیش از نیمی از فعالان صنعتی ایران در تهران در کنار جاذبه های گردشگری پر تعداد سبب شده است که این شهر به یکی از پر تردد ترین مقاصد سفر های کشور تبدیل شود.

    ,

    با توجه به تقاضای بالای سفر به بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان، نایاب شدن بلیط هواپیما تهران در ایام خاص خیلی هم دور از ذهن نیست. به همین دلیل خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران در سایت سه کلیک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

    ,

    برخی از نقاط دیدنی تهران

    , برخی از نقاط دیدنی تهران,

    درست است که بسیاری از مسافران به منظور انجام امور تجاری و اداری وارد تهران می شوند اما بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر را نیز نباید از دست داد. از جاذبه های گردشگری تهران می توان به کاخ نیاوران، کاخ صاحبقرانیه، کاخ گلستان، کاخ مرمر، شمس العماره، کوشک احمد شاهی، عمارت عثمانی، موزه های متعدد و ... اشاره کرد.

    ,

    فرودگاه های تهران

    , فرودگاه های تهران,

    در شهر تهران دو فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی فعالیت دارند. فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور کار خود را در سال 1317 در بخش غربی پایتخت آغاز کرد. این فرودگاه با 3 باند پرواز ، پذیرای پرواز های داخلی می باشد.

    ,

    فرودگاه بین المللی امام خمینی در 30 کیلومتری جنوب تهران قرار داشته و یکی از مهم ترین فرودگاه های خاورمیانه محسوب می شود. این فرودگاه پذیرای پرواز های بین المللی هستند که به مقصد تهران وارد آسمان ایران می شوند.

    ,

     

    ,

    آب و هوای تهران

    , آب و هوای تهران,

    اغلب مناطق تهران به جز نواحی شمالی آن، آب و هوایی گرم و خشک دارد. به همین دلیل گاهی تابستان های تهران بسیار گرم می شود به طوری که در گرم ترین روزهای تابستان گرمای هوا به بیش از 40 درجه سانتی گراد می رسد. اما به طور کلی ثبات نسبی آب و هوا، جغرافیای شهر تهران و البته اهمیت سیاسی و اداری این شهر باعث شده است که تغییر فصل تأثیر چندانی در میزان تقاضای سفر به این کلان شهر نداشته باشد.

    ,

    بلیط ارزان هواپیما تهران

    , بلیط ارزان هواپیما تهران,

    قیمت بلیط هواپیما تهران با تحت تأثیر عواملی مانند نوع بلیط، نوع کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط و... قرار دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که در زمان جستجو برای خرید بلیط ، به جای این که از ابتدا به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما تهران، قیمت بلیط ها را در شرایط یکسان مقایسه کنید و مناسب ترین بلیط را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

    ,

    خرید اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما تهران

    , خرید اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما تهران,

    با پیشرفت روز افزون جامعه و افزایش استفاده از اینترنت در سال های اخیر شاهد افزایش سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر بوده ایم. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران می توانید در هر زمان و مکانی به سایت سه کلیک مراجعه کرده و با مقایسه قیمت بلیط هایی که توسط ایرلاین های مختلف و در کلاس های پروازی مختلف ارائه می شوند، ارزان ترین بلیط را در کوتاه ترین زمان و آسان ترین شیوه بخرید.

    ,

    برای خرید بلیط هواپیما تهران در سایت سه کلیک تنها کافی است یک آدرس الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم ( پویا) داشته باشید. پس از آن به آسانی و با وارد کردن مشخصات فردی خود برای ثبت در بلیط، خرید خود را انجام دهید.

    ,

    بلیط چارتر تهران

    , بلیط چارتر تهران,

    همان طور که گفتیم نوع بلیط هواپیما در قیمت آن تأثیر بسزایی دارد. بلیط های هواپیما در سه نوع بلیط های سیستمی، چارتر و لحظه آخری عرضه می شوند. بلیط های سیستمی ، بلیط هایی هستند که توسط خود ایرلاین ها برای فروش گذاشته می شوند. این بلیط ها معمولاً قیمت ثابتی دارند. نوع دیگر بلیط، بلیط های چارتر هستند. برخی از شرکت های مسافرتی در مسیر های پر ترددی مانند تهران اقدام به پیش خرید تمام یا بخشی از صندلی های یک هواپیما کرده و این بلیط ها را به تدریج به فروش می رسانند. به چنین بلیط هایی چارتر گفته می شود. این بلیط ها معمولاً ارزان تر از بلیط های سیستمی هستند و نوسان قیمت زیادی دارند. یکی از انتخاب های شما برای خرید بلیط ارزان هواپیما تهران خرید بلیط های چارتری است.

    ,

    با مراجعه به سایت سه کلیک می توانید بلیط های چارتر ارزان هواپیما تهران را در تاریخ موردنظر خود را بخرید.

    ,

    ارزان ترین بلیط هواپیما تهران در سایت سه کلیک

    , ارزان ترین بلیط هواپیما تهران در سایت سه کلیک,

    آخرین نوع بلیط ، بلیط های لحظه آخری هستند. بلیط های لحظه آخری در حقیقت همان بلیط های چارتر هستند که تا ساعاتی پیش از پرواز به فروش نرفته اند. در چنین حالتی شرکت های چارترکننده که از قبل پول صندلی هواپیما را پرداخته اند برای جلوگیری از ضرر بیشتر این بلیط ها را با قیمت پائین برای فروش می گذارند. با خرید این نوع بلیط در واقع هر دو طرف نفع می برند؛ مسافران ارزان ترین بلیط هواپیما تهران را خریده و شرکت چارترکنند ضرر نکرده است. اما باید توجه داشته باشید که بلیط های لحظه آخری برای همه مناسب نیستند. با خرید بلیط لحظه آخری تنها چند ساعت وقت دارید تا آماده شده و خود را به فرودگاه برسانید، به همین دلیل اگر از کسانی هستید که برای هر کاری از جمله سفر از مدت ها قبل برنامه ریزی می کنند این نوع بلیط برای شما مناسب نیست.

    ,

    سخن پایانی

    , سخن پایانی,

    در پایان باید بگوئیم که کلاس پروازی در قیمت هر سه نوع بلیط مؤثر است. اگر به فکر خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران هستید، بهتر است از خیر امکانات بیزینس کلاس گذشته و بلیط اکونومی کلاس را بخرید.

    ,

    نیز اگر برای سفر کاری به تهران می روید، بهتر است بلیط هواپیما خود را برای ساعاتی رزرو کنید که در ساعات اولیه صبح به تهران وارد شوید. به این ترتیب یک روز کاری را از دست نخواهید دارد.

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه