اخبار داغ

فرهاد زحمتکش:

قضاوت داوران در دیدار اکسون تهران و شورا و شهرداری قزوین درست بود

قضاوت داوران در دیدار اکسون تهران و شورا و شهرداری قزوین درست بود
رییس کمیته داوران مسابقات گفت: داور دیدار تیم‌های اکسون تهران و شورا و شهرداری قزوین در لحظات پایانی بازی به درستی قضاوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، شب گذشته در 5 ثانیه پایانی دیدار تیم‌های اکسون تهران و شورا و شهرداری قزوین در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان، مالکوم گرنت بازیکن قزوین همزمان با یک پرتاب سه امتیازی و مساوی شدن نتیجه بازی، به دلیل انجام عمل فلاپ یا بزرگنمایی تکنیکال فول گرفت که این قضاوت باعث اعتراض تیم قزوین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرهاد زحمتکش رییس کمیته داوران مسابقات در این رابطه عنوان کرد: با خداقوت به کادر فنی و بازیکنان تیم‌های اکسون تهران و شورا و شهرداری قزوین، شب گذشته شاهد بازی بسیار خوبی از این دو تیم بودیم، اما در 5 ثانیه پایانی بازی قضاوتی توسط داوران عزیز بازی اتفاق افتاد که باعث شک و شبهه شد. لازم است این مورد را نیز ذکر کنم که قوانین و مقررات داوری در چنین مواردی، مشخص است و خوشبختانه کار داور در قضاوت این بازی بسیار صحیح و درست بود.

,

وی ادامه داد: خطای خاصی در این قسمت صورت نگرفت اما بازیکن شماره سه تیم قزوین، پس از پرتاب توب فلاپ انجام داد. در چنین مواردی داوران می‌توانند بدون اخطار، به تیم مقابل تکنیکال فول بدهند، بنابراین قضاوت در این مورد کاملا درست انجام شده است. زحمتکش تاکید کرد: امروز صبح این بخش از بازی را توسط کادر ارزیابی مورد بررسی بیشتر قرار دادیم و قضاوت داور صحیح بوده است. امیدواریم با شرایطی که پس از این پیش می‌آید، مربیان ما بتوانند بیشتر در کارشان بازنگری کنند و با اطلاع بیشتر از قوانین و مقررات بتوانند تیمشان را هدایت کنند.

,

او در پایان گفت: از داوران بازی که با اجرای عدالت توانستند فضای مطلوبی را در مسابقات ایجاد کنند سپاسگزارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه