اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

هیچ تضمینی در FATF برای گشایش‌های اقتصادی وجود ندارد/ FAFT همانند برجام خیری برای ما نخواهد داشت

هیچ تضمینی در FATF برای گشایش‌های اقتصادی وجود ندارد/ FAFT همانند برجام خیری برای ما نخواهد داشت
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هیچ تضمینی برای گشایش‌های اقتصادی در ایران،‌ در FATF وجود ندارد و مجموع این کنوانسیون‌ها نیز همانند برجام برای ما خیری نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اعلام مخالفت خود به پیوستن ایران به کنوانسیون‌های FATF گفت: همانطور که برجام برای ما خیری نداشت، پیوستن به FATF هم برای ما خیری ندارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در FATF هیچ تضمینی برای کشایش اقتصادی در ایران وجود ندارد و نباید به این کنوانسیون‌ها دلخوش کرد.  غربی‌ها در موارد مختلف و از جمله برجام نشان دادند که به تعهداتشان پایبند نیستند و هیچ تضمینی برای انجام تعهدات از سوی آنها وجود ندارد.
,
 
,
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: براساس مبانی دینی ما، مبارزه با فساد و پولشویی جزو اولویت‌های ماست و ما علاوه بر این، با هرگونه اقدام تروریستی و اقدامات جنگ‌طلبانه به شدت مخالفیم. 
,
 
,
وی ادامه داد: پیش از آنکه کنوانسیون‌های FATF متولد شوند، ما در کشورمان قانون مبارزه با پولشویی داشته‌ایم و سابقه مبارزه ما با پولشویی و تروریسم سالهای بیشتر از عمر این کنوانسیون‌هاست. 
,
 
,
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: امروز ما در شرایط تحریم به سر می‌بریم و شفافیت اقتصادی در این وضعیت در واقع به معنای دادن اطلاعات اقتصادی کشور به دشمن است.
,
 
,
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، سردمداران اصلی FATF که در قالب این کنوانسیون‌ها دم از مبارزه با تروریسم و مبارزه با پولشویی می‌زنند، خود حامیان اصلی تروریسم هستند و این کنوانسیون‌ها هدفی به صورت واقعی به دنبال مبارزه با تروریسم و پولشویی نیستند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه