اخبار داغ

مهام: ساخت «زیر آسمان شهر۴» منتفی شد

مهام: ساخت «زیر آسمان شهر۴» منتفی شد
تهیه کننده سریال های تلویزیونی گفت: قرار بود سریال «زیر آسمان شهر۴» را با کمک رضا عطاران در مقام مشاور کارگردان بسازیم و مهران غفوریان آن را کارگردانی کند اما خب عملا ساخت این سریال منتفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مهران مهام» تهیه کننده سریال های تلویزیونی درباره اینکه مردم این روزها چقدر به کمدی اجتماعی نیاز دارند؟ گفت: من همیشه معتقدم هر چقدر خودمان مشکلات را بگوییم بهتر است از اینکه شبکه های رسانه ای مثل بی بی سی و من و تو آنها را بگویند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «مهران مهام»,

وی ادامه داد: اما خب متاسفانه دوستان به ما اجازه نمی دهند که این مشکلات را در قالب سریال هایمان بیان کنیم و مشکلات مردم را بازگو کنیم. 

,

این تهیه کننده درباره منتفی شدن تولید مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر۴» نیز گفت:‌ قرار بود این سریال را با کمک رضا عطاران در مقام مشاور کارگردان بسازیم و مهران غفوریان آن را کارگردانی کند اما غفوریان آن زمان مشغول چند کار شد و عملا ساخت این سریال منتفی شد. 

,

وی افزود: حتی در جلسه هایی که داشتیم چهارچوب کلی قصه، شخصیت ها،‌آدم های آپارتمان را طراحی کرده بودیم.

,

سه فصل ابتدایی «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان در سال 80 تهیه و تولید و از شبکه سه سیما بروی آنتن رفت. در این سریال مهران غفوریان، حمید لولایی، یوسف تیموری،‌مجید صالحی،‌ملکه رنجبر، کامران ملک مطیعی، کیومرث ملک مطیعی و ... بازی می کردند.

,

انتهای پیام/

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه